<p>Beste dames , </p><p>Ik ben 32 weken zwanger van mijn eerste kindje ?. En kijk erg uit naar haar komst. Ik heb een hondje van bijna 8, ze is ontzettend lief voor mij mijn partner en iedereen die ze kent. Alleen er is een probleem, mijn hondje is niet heel kindvriendelijk , als ze kindjes tegen komt op straat begint ze heel hard te blaffen. En ook kindjes van familie en vrienden laat ik liever niet in haar buurt. Opzich doet ze niks tegen de kindjes alleen blaffen. Maar als de kindjes een onverwachte beweging maken of gaan kruipen/ gillen dan reageert ze aanvallend. ( Blaffen en er hard naartoe rennen). Ik krijg heel veel negatieve reactie"s van mensen in mijn omgeving die zeggen dat ik haar straks beter weg kan doen als de kleine er is. Natuurlijk wil ik dit niet want voor ons is ze een schat van een hond en ik heb haar al bijna 8 jaar. Heeft iemand tips of adviezen voor me hoe ik haar er het beste op kan voorbereiden of ermee om kan gaan straks?. Alvast bedankt voor jullie reacties </p>