Zwanger en hooikoorts

<p>Goedemorgen, </p><p>Heeft iemand tips?? Ben net 7,5 week zwanger en nu zo’n ontzettend last van hooikoorts. Ik ben al wat vermoeid door de zwangerschap, maar nu met die hooikoorts erbij gewoon uitgeput. Kan de hele dag wel slapen, maar heb nog een dochter rondlopen en voor haar vind ik het ook zo sneu dat ik te moe ben voor alles.</p><p>Heb neusspray van Prevalin, die mag tijdens de zwangerschap. De tabletten die ik altijd had mogen nu niet.. Ben sowieso van plan om maar even een bezoek aan de huisarts te plannen, maar dit lukt i.v.m. werk niet eerder dan donderdag. Heeft iemand tips hoe ik de komende dagen wat beter doorkom?</p><p>Alvast bedankt! </p>

Ik zweer bij tape. Toen ik zwanger was tape op mijn rug laten plakken bij de fysio. 3x een week en ik was dat seizoen van mijn klachten af. Nog steeds laat ik dit elk jaar doen. Geen medicatie meer gebruikt sindsdien.

Bedankt voor de tip, dat klinkt zeker positief! En qua stoffen wat er in die tape zit, mag gewoon tijdens de zwangerschap? Douchen mag dan zeker ff niet daarmee of wel?
Ik zal eens kijken of hier in de buurt ook een fysiotherapeut is die dat doet! 

Geen gevaarlijke stoffen, dus je mag dit juist tijdens de zwangerschap doen. Ook douche mag gewoon, na een week trek je het eraf en doen ze er nieuwe op. Vanaf het begin merkte ik al verschil en na 3 weken helemaal van mijn hooikoorts af.

Terug
Bovenaan