zwanger en hooikoorts

Hallo dames,

Ik heb een vraag ik ben nu 10weken en 4dagen zwanger en ik heb ontzetend last van hooikoorts , ik gebruikte medicijnen ervoor maar nu mag ik van huisarts niet meer gebruiken en ze vertelde me dat er geen andere medicijnen ervoor zijn en ik krijg er migraine erdoor waar paracetamol niet helpt.
Herkend iemand dit? Of heeft een van jullie tips? Zijn er andere medicijnen voor hooikoorts?


Hoor et graag van jullie
 
Ik heb zelf sinds dit jaar hooikoorts maar ik ben nog niet zwanger, Tot die tijd mag ik de medicijnen gebruiken. Ben je al eens langs de natuurwinkel geweest, toen ik daar laatst binnen was gaven ze iemand met hooikoorts advies. Geen idee of het wat is hoor.
 
Ik kreeg te horen dat je cetrizine en loratidine gewoon kunt gebruiken...
Zelf gebruik ik levocetrizine, de apotheek en verloskundige willen me daar af hebben, maar de huisarts geeft aan dat ik het zo weinig gebruik dat ik het mag blijven gebruiken. Dilemma!

Je kunt ook naar een natuurgeneeskundige gaan, helpt goed.

Heb zelf chronisch hoofdpijn. Erg lastig nu maar helaas moeten we het ermee doen...
 
Heey myfsteria
Dankjewel voor je informarie
ik gebruikte desloratadine act 5mg pillen
Livocab neuspray en oogdruppels allemaal worden afgewezen zowel pillen neuspray als oogdruppels. Ze kunnen allemaal schadelijkzijn voor de baby en volgens mijn huisarts is er geen andere dat er wel mag alleen een neuspray op zoutbasis .
Ik zou het niet gebruike je je bijsluiter lezen of het wel mag zou liever een natuurlijk iets gebruiken
 
Ik blijf het gebruiken, aangezien ik het zo weinig gebruik. Dat is ook het argument van de huisarts. Gebruik het alleen als het niet anders kan.
Ik gebruik alleen tabletjes.
Zou zeker nog eens goed onderzoeken wat je kan gebruiken. Artsen kunnen elkaar goed tegenspreken.
En er zijn dus wel bewezen veilige middelen
 
Heel herkenbaar happy21 ik mag de medicijnen niet innemen door zwangerschap. Heb ook erg last van hooikoorts, niesen, hoofdpijn en benauwd.
Ik heb nu op homeopathische basis 'Luffeel' heet het, helpt alleen beetje tegen de ergste kriebels maar neemt het niet weg, ik raad het niet aan.
 
Terug
Bovenaan