zwanger en in badgaan gaat dat samen?

A

Anoniem

Guest
hoi

ik ben nu 5 weekjes nog maar en had vandaage enorme spierpijn in benen en kont weet niet waarvan of waardoor.
Ben even in bad geweest maar niet zo'n heet bad als anders.
nu zat ik te denken kan dit eigenlijk kwaad in zo'n vroeg stadium??

liefs es

Hoi,

Grappig, ik heb die vraag net aan de gynae gesteld, ik ben nu wel
alweer 27 weken zwanger. Maar ik zit tegenwoordig ook graag in bad, dat
helpt goed he tegen spierpijn en harde buiken.

De gynae heeft me bezworen dat het geen problemen geeft voor de zwangerschap.

Tenslotte ga je niet in een bad van 41 graden zitten toch?

Dus volgens mij kun je het gewoon lekker doen.

Groetjes,

Vanessa 27,3 van de vierde

Hallo,

Ik ga gewoon vanaf het begin in bad, maar let er wel heel goed op dat het maar een lauw-warm bad is. Dan gaat dat best. Dus geen heet water. Verder ga ik er niet te lang in. Gewoon heel even voor de ontspanning.
Ik ben nu in de 27e week en alles is prima met onze kleine.

Groetjes Mineko

hoihoi, is inderdaad geen probleem hoor, als je het bad idd maar niet te warm maakt.

liefs linda

hoihoi, is inderdaad geen probleem hoor, als je het bad idd maar niet te warm maakt.

liefs linda

hoi
nee hoor kan zeker geen kwaad is juist lekker.maar er is mij wel vertelt dat je beter geen badschuim kan gebruiken.

maar sop lekker verder,,,,

Hey.

Ik ga ook gewoon   in bad hoor. Juist nu ik zwanger ben vind ik het heerlijk om erin te liggen. Als ik niet zwanger ben dan taal ik er niet naar. Dit had ik ook dat ik zwanger was van onze dochter.
De verloskundige zei tijdens mijn weeën dat ik lekker in bad moest gaan liggen, dat ontspand een beetje...dus waarom zou het daarvoor niet kunnen toch? Al moet ik zeggen dat ik er toen juist helemaal geen behoefte aan had......haha
Ik zou zeggen, geniet lekker van de rust en ontspanning in bad. Heeeeeeeeeeeerlijk toch?

Liefs van Miena.

Terug
Bovenaan