Zwanger en je huisdier

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Als gedragstherapeute voor honden komen wij vaak in contact met vrouwen die hun hond niet meer kunnen handelen. Vaak hadden de dingen voorkomen kunnen worden. Want voor u veranderd er veel. Maar voor uw hond ook!! Wij kunnen u in een ochtend voorlichting geven over de do's en dont's met de hond.

U kunt ten alle tijde mailen of bellen. Kijk eens op de website!!

groetjes hermien en heidy

En de website is??
klinkt wel interessant, ben nog maar 8 weken zwanger maar heb wel twee honden waarmee ik het straks goed wil aanpakken!

Gelukkig is het bij ons met de eerste heel goed gegaan dus dat verwachten we met de tweede ook wel te kunnen. Dingen waar wij op gelet hebben:
de eerste keer dat ze mij weer zagen had mijn man de baby vast. Door de bevalling hadden ze mij even niet gezien en waren ze helemaal door het dolle van enthousiasme. Als ik diekleine dan had zou ik hun moeten afwijzen omdat ze te druk waren. Nu konden te mij heel enthousiast begroeten zonder gevaar voor e kleine. daarna gingen ze even bij de kleine kijken bij mijn man.
Zowel de honden als onze dreumes hebben ieder een plek wara de ander niet mag komen (speelkleed en mand) op die manier kunnen z elkaar opzoeken maar ook altijd van elkaar weg al ze er genoeg van hebben.
Onze dreumes mag nooit de honden voeren, ook geen koekjes en ook niet aan de etensbakken komen. Eten komt altijd van ons.Verder krijgen ze veel aandacht als de kleine naar boven is en dat gaat helemala prima. Natuurlijk hebben wij het getroffen en kan het ook heel anders maar uiteindelijk is het eigenlijk een drieenhied, de honden en  onze dreumes. Ongeloofelijk, hij wordt als eerste begroet door de honden als we thuis komen, is nooit bang als ze samen stoeien, als hij te dicht bij komt, stoppen ze zelfs moet stoeien en ondanks dat ze helaas tegen iedereen op springen doen ze dat niet tegen onze dreumes. Het kan zeker heel goed gaan, maar het mag nooit vanzelfsprekend zijn, wij zijn er ten alle tijden bij en de regels blijven duidelijk. Wij en dus ook onze kleine man eten trouwens ook altijd voordat de honden eten krijgen. succes en indedaad hulp vragen als het niet lukt want een hond kan zo'n geweldige meerwaarde voor d eopvoeding zijn

Terug
Bovenaan