Zwanger en je sexy voelen?!

<p>Hoi hoi,</p><p>Ik ben nu ruim over de helft met mijn zwangerschap en voel me heel onzeker.</p><p>Mijn hele lijf veranderd en ik voel me alles behalve sexy en vrouwelijk.</p><p>Nu kwam ik erachter dat mij  zwangere collegaatje precies hetzelfde heeft.</p><p>Zijn er mama's to be die dit herkennen? En die misschien tips hebben om toch wat lekkerder in je eigen vel te zitten? </p><p> </p>
 
Heel herkenbaar, ik ben nu 27 weken zwanger en ik geniet echt elk moment van mijn zwangerschap en het kleintje in mijn buik maar als ik mezelf zie, in een ruit of op een foto dan denk ik oh my God!! Dus probeer dat maar zoveel mogelijk te vermijden haha. Heb er de ene dag meer "last" van dan de andere. Maar ik weet waar ik het voor doe en daar houd ik me ook aan vast ❤️
 
Haha, ik dacht dat je je juist sexy voelde, dat moet ik even lezen dacht ik ?
nee, sexy zeker niet! Het is niet dat ik er niet naar wil/kan kijken, maar ik heb me wel eens mooier gevoeld.
Als ik loop let ik erop dat ik niet ‘waggel’, dat vind ik echt vreselijk ? en op foto’s gaan NO WAY! 
Haha, komt ook wel weer terug! Je draagt een baby, met alle lichamelijke gevolgen van dien ? be proud! 
 
Ik voelde me niet sexy, maar wel mooi tijdens de zwangerschap. Hoe gaaf is het dat je een nieuw mensje maakt?! ? Mijn man vertelde mij ook heel vaak dat ie mij mooi vond, dat was heel fijn! Veel vrouwen zouden eruit willen zien zoals jij, wees trots op je lijf!
 
Ik ervaar hetzelfde.. Ik ben woensdag 15 weken zwanger en heb nog geen buikje, dus het is niet zo dat ik me dik voel maar ik ben vanaf week 5 alleen maar, non stop ziek. Ik ben nog nooit in mn leven zo wit geweest, mn haar is ontzettend uitgevallen en mn huid is voor mijn doen erg slecht. Dat in combinatie met dagelijks overgeven is niet al te best voor ons seks leven.
Ik voel me behalve ziek ook erg lelijk. Ik hoop dat dit snel voorbij gaat want ik wil wel met mn vriend naar bed maar ik word er gewoon ziek van..
 
Ik ben nu 27 weken zwanger van mijn tweede kindje en ik voel me nu ik opnieuw zwanger ben meer sexy dan in het jaar na mijn eerste zwangerschap! Na de zwangerschap had ik op mijn buik wat overtollige huid/vetrolletjes, wat ook wel normaal is natuurlijk. Maar daardoor voelde ik me juist niet sexy/aantrekkelijk, maar dik.
Nu ik weer zwanger ben, zijn die vetrollen weg en geniet ik van mijn bolle buikje. Dus ik zie juist op tegen de periode na de bevalling, juist dan vind ik mijn lichaam écht niet mooi.
Dus probeer ook te genieten van je buikje, het is niet zo dat je na de bevalling gelijk je oude lichaam terug hebt.. je kan juist na je bevalling heel onzeker zijn over je lichaam!
 
Ik vind het juist prachtig zon ronde buik. Iets vrouwelijkers is er toch niet? Lekker strakke kleding aan zonder bang te zijn voor vetjes.. 
 
Ik herken het wel ja voel me echt een zeekoe! Ik loop al tegen het einde dus dan vind ik ook altijd dat je dan wat meer “opgeblazen” word. Mannen vinden het wel ontzettend sexy trouwens.. nou vind ik het van mijn man en goede vrienden niet erg om te horen maar als er zon viezig oud mannetje bijna kwijlend naar je buik loopt te gapen voel ik me ontzettend onprettig! Even volhouden nog maar en inderdaad de andere kant, we zijn met iets ontzettends moois bezig!! 
 
Terug
Bovenaan