zwanger en laptop

Ik weet het niet hoor.
Ik lig zelf veel te rusten, heb een bed in de kamer staan, we kunnen niet anders.
Ik ben zwanger van een tweeling en heb het erg zwaar.

Ben blij dat ik de laptop heb zodat ik nog wat kan prutsen op internet.
Ik heb zelfs al een aantal dagen in het ziekenhuis moeten doorbrengen, de gynaecoloog vroeg mij of ik geen laptop had. Ik mocht hem dan gerust meenemen, kon ik vanuit bed nog wat doen.
Als het echt slecht was dan had ze dat toch niet gezegd?

De gynaecoloog weet dat ik thuis vanuit mijn bed met de laptop op schoot zit, dus....
Denk dat het wel goed zit hoor, ik zou het lekker blijven doen.
Achter een gewone computer zit je heel anders, ik kan het niet meer, mijn buik zit hevig in de weg. Heb hem bijna op het toetsenbord hangen.

Groetjes Patricia (27 weken en 5 dagen)

Hé Quimn,

Alles goed? Een nog vettere streep gehad? Ik zal zo eens bijlezen op het november-forum.

Ik zit ook regelmatig met de laptop op schoot. Volgens mij kan het geen kwaad, maar ik merk wel dat de kleine vaak heel bewegelijk wordt. Misschien ook wel omdat ik dan even heel rustig zit, ik weet het niet.

Liefs, K

volgens mij kan het niet zoveel kwaad. Ik heb tijdens mijn zwangerschap veel met laptop op schoot gezeten, is enige computer die wij hebben, en heb nu een prachtzoon, kerngezond, 14mnd oud!!
Dus leef je lekker uiet en kom lekker bij met internet per laptop!!
Groetjes mira

Ik heb alleen een keer gehoord dat als je een kindje wilt en manlief zit de hele tijd met een latop op zijn... schoot, dan worden de zaadjes errug warm en tja.. dat is niet bevoorderlijk voor het kwaliteit. Maar of dat nu weer een broodje aap verhaal is???
Succes met de zwangerschap!
Mamajo.

Terug
Bovenaan