<p>Hoi! Zoals de titel al aan geeft ik ben echt in gevecht met me zelf word er zelfs een Beetje ongelukkig van </p><p>het zit zo ik ben momenteel 4 maanden zwanger van Mn 2 de kindje wij hebben al een dochter van 21 maanden </p><p>nu ben ik alleen zo moe en lui maar vooral moe en daardoor heb ik nergens zin in </p><p>alles is een opgaven </p><p>bijv Mn kleding kast bah wat een rotzooi kan niks vinden alles is stom wat wel leuk is kan ik niet vinden maar savonds als me meisje slaapt Mn kast opruimen ho maar ga liever liggen </p><p>gister naar bed gegaan om 7 uur ja juist tegelijk met mijn dochter vanmorgen wakker geworden om 6:30 en toen weer geslapen van 10 tot 11 </p><p>nu moet ik zeggen dat Mn dochtertje ziek is die krijgt der laatste tanden (kiezen) en hier heeft ze enorm veel last van verkouden hoesten koorts snacht 10 x wakker huilen liedjes zingen niet meer willen slapen dan maar een fles heel stom want hier was ze net van af maar goed dan slaapt ze te minste </p><p>allllles werkelijk alles is voelt als een opgaven eten koken schoon maken zelfs winkelen</p><p>Ja je hoort het goed zelfs winkelen heb ik geen zin in en ik ben gek op winkelen wat is er mis met mij? </p><p>Hoe kan ik me zelf weer fit praten en actief maken </p><p>iemand tips? </p>