zwanger en massages

Dag ladies,

Ik ben nu op de kop af 5 weken zwanger (1e zwangerschap) en heb morgen een afspraak bij de masseur (therapeutische massage). Kan dit kwaad?
Ik zou het natuurlijk met de masseur kunnen overleggen, maar het is en bekende van de familie... En ik zou het nog graag even geheim willen houden....
Wat is wijs in deze??
 
Massages tijdens zwangerschap zijn altijd erg gewenst. ;-) Alleen op een gegeven moment kan je niet meer op je buik liggen, je merk vanzelf wanneer je dit niet meer kan. Ik vond het niet prettig, gewoon vanwege het idee dat ik op mijn kind lig en toen ik verlangde naar een goede massage, kon ik niet meer op mijn buik liggen. Dus nu moet dat zittend of op de zij. Maar dat is natuurlijk niet zo ontspannend als op je buik
Mijn buik groeide al bij de 8de week, dus had het al redelijk snel dat ik niet meer echt op mijn buik kon liggen, dit en dat de kleine me dan een karate schop gaf, want ik 'pikte' zijn ruimte in, hahaha.
Luister gewoon goed naar jouw gevoel/buik en de kleine.
 
Hooi! Ik heb een vraagje ik ben 4 weken zwanger en heb vanavond 20 minuten een massage gehad ivm vaste rug en nek. Nu las ik achteraf dat dit blijkbaar kwaad kan. Kan dit ook al bij 4-5 weken??
 
Terug
Bovenaan