Zwanger en migraine

<p style="text-align: left;">Ik ben momenteel 19 w zwanger. Ik heb sinds zaterdag aanvallen die komen en gaan. Zijn er nog meer mamas die last hebben van migraine en hoe verhelpt jij jeje met die aanvallen?slik je medicatie ervoor zoja welke?</p>

Hoi gebruiker,
ik ben nu op het moment zwanger van baby 2, 12 weken en heb tot nu toe nog geen aanvallen gehad(afkloppen).
wel heb ik bij mijn vorige zwangerschap vanaf 20 weken tot het einde wekelijks aanvallen gehad. Voor mij hielp het om gewoon rust te pakken in een donkere ruimte. Had via de huisarts medicatie gekregen maar hier was maar weinig over bekent wat het met de baby kon doen. 
heb het voor lief genomen later begon het wel te minderen.

succes

Tydens de zwangerschappen voornamelijk de eerste 16/20 wk aanvallen. Nu zwanger vd 2e (31wk) al 12 wk geen heftige aanval gehad. Bij de 1e bleef het tot ruim een jaar na de bevalling dr migraine weg. Verschillende med gehad tabletten, neussprays etc. Uiteindelijk werkt bij mij stomweg 2 antigrippines het beste. Het gaat er niet mee weg maar haalt wel echt de scherpste randjes ervanaf. Tijdens de zwangerschappen slik ik niks durf ik niet goed. 

Tijdens mijn 1e zwangerschap heb ik heel vaak last gehad van migraine. Ik slikte eigenlijk maar 1 paracetamol (meestal 2 tegelijk maar tijdens mijn zwangerschap wilde ik dit niet) en verder gewoon doorzetten en proberen vol te houden. Dat was wel vaak lastig op werk. Als ik thuis was dan probeerde ik te gaan slapen, dat hielp nog het beste 

Terug
Bovenaan