zwanger en mischien kanker

Hoi allemaal,
Ik ben zwanger in de 7e week.
2 maanden geleden kwam ik tot ontdekking dat ik een knobbeltje heb. Ben toen naar de huisarts geweest, maar die zag er niet de ernst van in en stuurde me weer naar huis.
Naar 2 weken ben ik weer terug gegaan, want ik werd er bang van en parnoja.
en inmiddels had ik er weer 2 bij. Hij stuurde me toen door voor een echo en bloedonderzoek, want het zou wel een pfeifer kunnen wezen. Bloedonderzoek was goed alle lichamelijke functies doen het naar behoren. Ik kwam er achter dat ik zwanger ben en was dolgelukkig  Maar toen drie dagen na het echo onderzoek van de knobbels, belde mijn huisarts, voor een bezoek om de echo te bespreken. Hij stuurt me door naar het academisch ZH bij een chirurg, Daar gaat mijn blijde verwachting. Ik kon er al binnen een dag terecht en dat was mij te snel, want dan moet het wel ernstig zijn anders wacht je nog wel een paar weken voordat je daar terecht kan. Dacht ik.
Er ging en gaat van alles door mijn heen,  een kale kop het kindje verliezen, mijn gezin achterlaten, enz. enz. Nu moet ik dus weer voor onderzoeken om te weten of het goed of kwaad is. Zonder dezen onderzoeken kunnen ze niets zeggen en dat maakt het allemaal veel beangstiger.
Sorry dat ik jullie hier mee lastig valt.
Moet het ff kwijt.
Morgen of overmorgen weet ik wanneer ik die onderzoeken krijg en dan een week later komt het moment van de waarheid.
bidden jullie voor me dat ik mijn familie dolgelukkig kan zeggen dat mijn zoon een broertje of zusje krijgt.
jullie horen van me
groetjes
 
lieve Maagd,

Wat een verschrikkelijk bericht zeg, ik leef met je mee hoor.

En bidden? Meid dat is het enige wat je doen kan en ik bid met je mee.

Ik hoop dat de uitslag toch nog meevalt en zal bidden of je je kindje mag houden en bij je gezin mag blijven.

Heel erg veel sterkte en veel liefs Hester

 
Wat vreselijk voor je, juist nu je moet genieten van je zwangerschap.
Probeer je niet al te druk te maken. Blijf bidden tot God en hopen dat
het goedaardig is. Hou vol en laat ons weten hoe het is afgelopen.

Succes meid

 
Jeetje meid, wat ontzettend erg zeg. Ik wil je heel veel sterkte toewensen en hoop natuurlijk voor je dat het niet kwaadaardig blijkt te zijn. En dat je snel alsnog kan gaan genieten van je zwangerschap.
Heel veel sterkte!

Groetjes,
Sandra
 
Lieve Maagd,

Het is nog door helemaal niemand gezegd dat je kanker hebt, dus blijf aub rustig.

Niet ieder bultje is kanker, en ook meer bultjes krijgen betekent nog
geen kanker hoor. Het is voor mij niet helemaal duidelijk waar je nu de
bultjes kreeg, maar op zich is het al wel heel gunstig dat je
bloedonderzoek goed was toch?

Natuurlijk ben je ongerust, maar probeer helder te blijven denken en je
niet mee te laten gaan in die angst. Laat je ons hier even horen hoe
het nu hier met je gaat? want zoals je op de voorgaande posts kan zien
wordt er erg met je meegeleeft.



Liefs en dat God je zegent met alle gezondheid en een gezonde baby!





 
Hoi Allemaal,
Erg fijn dat jullie meeleven. Donderdag heb ik een biopsie en de echo. en volgende week dinsdag de uitslag er van.
De knobbeltjes zitten in mijn hals en komen van de schildklier.
Ik ben vorige week gevlucht naar ons vakantieverblijfje. Lekker kunnen genieten van het mooie weer en mijn zoon, want hij heeft het super daar hij is pas 2 jaar en lekker ondeugend echt een heerlijk jong al zeg ik het zelf.
Ik probeer wel positief te blijven inmiddels is het de 8 week zwanger dus dat loopt wel vaart en ook stress is niet best, maar de vervelende berichten blijven komen. Gisteren is mijn moeder de broer plotseling overleden. 64 jaar en altijd gezond geweest wordt ineens weggerukt. Het reamineren mocht niet baten.
Het blijft gewoon doorgaan die berichten, ben vandaag ook niet gaan werken het wordt me allemaal te veel. Mijn zoon is lekker bij mijn moeder want dan heeft zij nog een beetje afleiding naar zo'n rot dag als gisteren.
Ik hou jullie op de hoogte,
groetjes
 
Terug
Bovenaan