zwanger en naar pinkpop!!

Hoi dames,

Even jullie mening hierover...

In november hebben wij al kaartjes gekocht voor pinkpop.... en gaan er dus ook echt wel heen.

Uiteraard gaan we een selectie maken omdat 3 volle dagen niet te doen is waarschijnlijk. Gelukkig wonen we echt dicht in de buurt, en kunnen op de fiets en zelfs te voet erheen gaan.
Ik ben van plan zo'n opblaasbaar stoeltje mee te nemen zodat ik me ergens chill midden in het gras kan laten neerploffen.

Gaan er nog meer zwangere dames van hier daarheen?
En hebben jullie nog andere opties aan te raden wat het verblijf op het terrein zal vergemakkelijken?

liefs

Hoi Heppy,

Ik zou als ik jou wasd maar heel erg uitkijken.
Je weet maar nooit of er iets gebeurt.
Ik ben zelf niet van de festivals maar dat is persoonlijk, wanneer is het?
Veel plezier alvast,

Veel liefs Marloes

Hey Heppy,

Ik ben toen ik zo,n 24 wk zwanger van m,n zoontje was ook 1 dag naar Pinkpop geweest.Maar vondt het staan wel vermoeiend ,dus iets om op te zitten is wel handig. Nadeel was dat ik niet tussen de mensen ik kon staan,stond altijd vrij achteraan.Je wilt met een dikke buik natuurlijk niet in de verdrukking komen te staan,maar al met al was het wel goed te doen en ik was zeker niet de enige zwangere die daar rond liep. En dat er iets kan gebeuren,tja dat kan overal gebeuren,denk niet dat je op Pinkpop een groter risico loopt dan ergens anders,daarbij woon je net als ik dicht in de buurt en kan je lekker thuis slapen.
Ik zou zeggen,gewoon lekker gaan en hopen dat het zonnetje schijnt!
Veel plezier;)

Liefs Donna

Thnx voor de reacties.

We gaan ook zeker weten een planning maken, zal echt geen hele dagen daar gaan rondhangen.

En iets meenemen om op te zitten is wel een goed idee idd!

Misschien zo'n camping stoeltje of zo'n opblaasding...

we zien wel...

thnx

liefs

Hm, Wij hadden een soortgelijk probleem; we hadden in december kaartjes gekocht voor Rock in Park (Goffert Park Nijmegen) Ik had zoooooooo'n zin eindelijk Pearl Jam weer eens te zien!

Maar tja, ik ben dan ruim 30 weken zwanger en zie dat (los van het feit dat het voor mij fysiek pittig is) ook voor de kleine niet zitten. Ik heb er gewoon geen goed gevoel bij dat-ie zo ligt weg te dreunen op de bas van zo'n concert; ik doe zelf ook altijd oordopjes in. En de oortjes van de kleine zijn dan al vollop ontwikkeld...

En dan nog het 'helemaal achteraan staan' , ja kijk, daar ga ik dus niet voor nar een festival. Ik ben echt een muziekliefhebber en wil dus tijdens een concert 'goed' staan. Nou echt nooit dat ik me met mijn dikke buik daartussen ga wriemelen...

Nee, ik heb mijn kaartje verkocht. Mijn vent gaat nu lekker met zijn best vriend.

Dat klopt inderdaad, maar ik ben dan 24 weken zwanger.... en bij pinkpop kun je toch wel achteraf of aan de zijkanten staan voor de drukte en het geluid....

Terug
Bovenaan