zwanger en navelpiercing?

hoi hoi allemaal

even een vraagje.
ik ben nu 15 weken en 2 dagen zwanger en ik heb een navelpiercing.
mijn buik is nog niet gegroeid( niet dat ik zelf weet) maar ik wou weten tot hoe lang je ong een navelpiercing in mag hebben en waar je zwangerschapspiercings kan kopen.
ik heb op internet gezocht maar kan het niet vinden dus als iemand het weet zou mij dat erg helpen!!

liefs..
 
hoi hoi,

ik heb ook een navelpiercing en ik heb al vrij snel een zw schapspiercing erin laten zetten, want mijn buik werd al heel snel dik, je kunt het zelf wel voelen, als ie een beetje gaat trekken zeg maar wordt het tijd voor een andere, en het kan natuurlijk zowieso geen kwaad om m er vast in te doen toch?

succes met je zwangerschap
gr sandra
 
Hoi,
Ik heb zo'n ringetje en meteen bij het eerste bezoek aan de VK, wist zij me te vertellen bij welke piercingshop in Amersfoort je speciale zwangerschapspiercings kunt kopen. Ik heb zelf nu nog geen last van het ringetje, ondanks dat ik nu toch al wel een buikje heb met 21 weken. Maar ik ga de mijne er definitief uithalen als hij gaat irriteren.
groetjes
greet
 
Hallo,

Zelf ben ik nu 22+4 zwanger en ook ik heb een navel piercing. Ik heb al een aardig buikje maar de piercing trekt nog niet dus ik heb hem gewoon nog in. Wel ben ik naar de piercing shop gegaan waar ik ook de piercing heb laten zetten (Utrecht). Daar kreeg ik gratis een wit kunstof draadje met 2 metalen bolletjes die je aan de uiteinden vast kan draaien (de zwangerschaps piercing). Het draadje is langer als een normale piercing en daardoor kan je deze heel goed dragen als je een dikke buik krijgt. Zodra mijn piercing begint te trekken zal ik ze omwisselen. Ik ken ook een meisje die pas met 7 maanden haar piercing eruit heeft gehaald. Het hangt dus helemaal af van de dikte van je huid, het gaatje en ook hoe groot je normale piercing is.

Elke winkel waar je piercings kunt laten zetten heeft zwangerschaps piercings.

Ik heb wel een ander vraagje. Hoe zit het eigenlijk met een bevalling of keizersnede in het ziekenhuis. Moet je piercing er dan uit? Ik ben bang dat het gaatje dan namelijk dicht gaat  groeien.

Groetjes, Natalie
 
Ik ben inmiddels 32 weken en heb al vanaf 20 weken mijn piercing eruit, ik prik hem gewoon 1x in de week door en tot nu toe is hij gewoon open. Dus zo snel groeit hij niet dicht. Is wel een raar gezicht trouwens omdat mijn navel al aardig naar buiten is gekomen zitten de gaatjes nu ineens halverwege mijn buik.

groetjes
 
Hallo!

Bij mijn eerste zwangerschap, welke uiteindelijk bijna 43 weken duurde, waarin ik 30 kilo ben aangekomen.....

heb ik mijn "gewone"ringetjes piercing gewoon ingehouden en dat ging prima...
Nu 4 jaar later ben ik zwanger van mijn tweede en ik verwacht dat het wederom helemaal geen problemen gaat geven....omdat ik mijn vorige zwangerschap een ontzettend dikke buik heb gehad en helemaal geen last van mijn piercing..ziet er na de zwangerschap nog net zo mooi uit!

Succes en geniet van je zwangerschap

groet,

Wendy
 
Terug
Bovenaan