zwanger en nog last van buik pijn hoe kan dat

A

Anoniem

Guest
hoi meiden ben nu 9 weken zwanger en maak me zorgen
heb vaak last van ong heid buikpijn is dat normaal en gaat dat weg
voor de rest heb ik last van me tepels heel gevoelig en plas redelijkveel
ben gelukkig niet erg misselijk zoal bij de eertse maar weet iemand waarom ik die buikpijn voelt en gaat dat strrak weg
dankje wel
daantje
kuss

hoi hoi

ik ben ook zwanger van de tweede ook gelukkig niet misselijk enzo maar inderdaad wel die buikpijnen maar ik heb begrepen dat dat normaal is dus daar reken ik ook op je leest het heel veel....

groetjes

Hoi,
Ik ben nu 8 weken zwanger en vanaf t begin pijn in mn buik; ongesteldheids gevoel. Soms echt heftig. Het geeft mij ook een enigszins onzeker gevoel. Maar de enige verklaring die ik daar aan kan geven, is dat ik waarschijnlijk alles erg goed voel. Aangezien ik ook mijn eisprong kan voelen. Ik denk nu dat ik de werking van de baarmoeder voel. Misschien is dat ook bij jou het geval?
Sterkte in ieder gaval.

Groetjes Duim

bedankt en   ik heb me eirprong ook gevoelt dus het kan best zo zijn
dat ze in me lichaam aan werk zijn maar toch ben ik best bang en onzeker heb hier voor een miskraam gehad dus vandaar en toen had ik er geen last van dit is me 2e kindje
ik heb wel erg last van mij borsten niet normaal kan ze niet aanraken niks maar ik hoop dat die buikpijn gevoel snel weg gaat het maakt me angstig

9 weken
groetje daantje

Hoi

Kan het misschien bandenpijn zijn? Kijk maar eens op google ofzo, bandenpijn schijnt al heel vroeg voor te komen...

Succes!

Groetjes

Hoi meiden,

Ben nu 9 weken zwanger en heb al vanaf 3 weken buikpijn. Ik kan ook niet zo goed voelen of 't m'n darmen zijn of m'n baarmoeder. Ik ben er echt heel beroerd van geweest. Volgens de gyn kan het zowel door de groei van de baarmoeder komen als door het feit dat de groeiende baarmoeder je darmen opzij drukt. Volgens  hem kan die buikpijn geen kwaad, zolang het niet middenonder zit en gepaard gaat met bloeden (rood bloed, sterke vloeiing).

Oftwel: zolang je niet bloedt, gewoon moed houden hoor! Ik heb zelf twee weken geleden een heel kleine bloeding gehad (een beetje bruinig bloed op het toiletpapiertje), maar sindsdien niets meer. Zo'n bloeding kan ook nog een innestelingsbloeding zijn, dus ik probeer moed te houden... Volgende week weer naar de gyn.

Veel sterkte ermee!

Hoi,

ik ben nu 17 weken en heb ook veel last van buikpijn gehad hoor, en nog steeds met vlagen. Het kan inderdaad bandenpijn zijn en alles is inderdaad aan het rekken en trekken daarbinnen.   bovendien zijn je darmen ook vaak opgezet vanwege de hormoonhuishouden/verandering.

ook heb ik wel eens last van lichte "menstruatiekrampen" maar alles is echt goed met het kindje hoor ( gisteren nog een echo gehad) dus maak je geen zorgen behalve als de pijn opeens heel hevig wordt natuurlijk.

maar bij twijfel gewoon altijd de verloskundige bellen en je niet af laten schepen!

succes!

Terug
Bovenaan