zwanger en nu bloedingen, onzeker geworden....

He meiden,

zoals sommige van jullie weten ben ik zwanger van de 2e, om precies te zijn nu 8 weken en 6 dagen. Het ging allemaal prima, al voelde ik wel wat gerommel en gedoe in mijn buik maar dat lijkt me niet meer dan normaal. Nu zag ik gistermiddag toen ik ging plassen dat ik een beetje bloed had verloren. Het is van dat bruine/oude bloed zeg maar. Ik schrok me rot! Sindsdien bloedt het een heel klein beetje en loop ik rond met een inlegkruisje. En ik heb ook een soort kramp, voelt eigenlijk als een soort menstruatiekramp. Heb vanochtend even op internet zitten rondneuzen en lees dat dat wel vaker voorkomt. En dat zolang het geen helderrood bloed is er waarschijnlijk niks aan de hand is. Maar ik merk nu dat ik me toch wel zorgen maak! Helemaal omdat mijn vriend in amerika zit voor zijn werk (al enkele weken) en ik er dus niet echt met hem over kan praten. Hij komt gelukkig over 3 dagen thuis. En a.s. dinsdag heb ik mijn eerste afspraak bij de vk, hoop dat zij mij gerust kan stellen....
Moest even mijn verhaal kwijt. Mijn dochterje ligt nu lekker te slapen dus kan ik even rustig met een bakkie thee op de bank zitten, misschien zakt de kramp dan wat... Wordt er zo onzeker van! Heeft iemand van jullie zoiets bij de hand gehad?

Hoi,
Wat naar voor je, zeker nu je man er niet is!
Het is altijd een onzeker iets, ik heb het gelukkig nooit gehad, bij mijn drie kids..
Alleen wel tijdens onze derde zwangerschap..Ik voelde  al vanaf het begin af aan dat dat niet goed zat..
En dat bleek ook zo te zijn..helaas..
Ik zou op mijn  gevoel af gaan..en zoals jij nu, zou ik gewoon de verloskundige bellen om te overleggen..Ze kunnen er wel niets aan doen, maar een inwendige echo kan al wel..
Lijkt me toch lang wachten, en die onzekerheid is erg vervelend..
Of misschien kunnen ze je gerust stellen..
Zijn er al meer mensen die het weten waar je evt terecht kan met je verhaal?
Ik hoop het beste voor je, en zal aan je denken..
Het gebeurt idd echt vaker, en betekend niet altijd meteen iets negatiefs hoor!!
Gr Rina

Hoi hoi,

ben benieuwd hoe het nu met je gaat en of je vandaag nog verder "klachten" hebt gehad! Het komt bij mij bekend voor want ik heb bij beide zwangerschappen tussentijdse "vloeingen" gehad! Bij de 1e zwangerschap zelfs zodanig dat ik dacht dat ik gewoon ongesteld was later bleek ik toen al zwanger te zijn Wat Rina voor mij ook al zegt volg je gevoel! Je kan altijd contact met je verloskundige opnemen en lekker je verhaal bij je doen

Hoe je rustig he en ge-lukkig komt je man bijna thuis
liefs, Achnita mv Mike (8-11-04) en Brian (25-7-07)

bedankt voor jullie lieve reacties, helaas gaat het wel iets minder hier. Heb inmddels geen bruin bloed maar gewoon rood met stolsels. Heb de vk al 2 keer gesproken en zij denkt dat het wel eens een miskraam zou kunnen zijn, maar ze kan het natuurlijk niet met zekerheid zeggen. Morgen mag ik naar het ziekenhuis voor een echo, ben doodsbang!
Heb voorzorgsmaatregelen getroffen voor de nacht. Overal liggen stapels maandverband, heb mijn matras overtrokken met een waterdichte molton (je weet maar nooit) en mijn ouders (die gelukkig in de straat wonen) staan standby voor noodgevallen. Telefoon naast het bed, hopelijk is het niet nodig.
Heb mijn vriend inmiddels ook gesproken en die probeert zo snel mogelijk terug te komen, hij is nu al aan het pakken. Maarja, hij moet vanuit seattle komen dus dat duurt nog wel even. Met een beetje geluk is hij een dagje eerder....
NOu, ik hoop dat ik wat kan slapen vannacht en dat ik morgen niet de hele dag in de stress zit om de echo.... Ik laat jullie weten hoe en wat.

jeee wat naar voor je zeg!! zeker nu je man er niet is!!
Ik ben zelf nu ook bijna 8 weken zwanger dus ik kan me heel goed inleven in jou situatie!
Ik weet niet wat ik moet schrijven om je op te vrolijken, maar ik wil toch even laten weten dat ik aan je denk en met je mee leef en ik wil je heeeeeel veeeeel succes wensen voor morgen en ik ga voor je duimen!!!! Hoe laat heb je die echo?
Laat je gauw wat horen!
Sterkte meid!

xxxjes

Wat naar toch en helemaal omdat je alleen bent zonder je vriend. Mijn eerste zwangerschap eindigde in een miskraam en helaas weet ik dat stolsels geen goed teken zijn. Ik vermoed dan ook dat deze zwangerschap niet goed is. Ik hoop dat ik ongelijk krijg natuurlijk. Hou je taai!

lfs ing

Terug
Bovenaan