ZWANGER!!!!!!!!! en nu?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben zwanger!
Na 2 weken van allerlei klachtjes (vaag misselijk, hoofdpijn, rugklachten en zeer pijnlijke tepels) en gisteren heel misselijk zijn, heb ik vanmorgen een test gedaan.
Niet echt duidelijk, maar wel 2 streepjes!

Nu komen voor mij weer spannende weken. Het ging bij mij telkens met 6 weken mis. 4 keer. Als het hartje moet gaan kloppen. De laatste mk waren november 2005 en januari 2006.

Ik ben dus wel blij, maar ook heel gemaatigd. Ben zo bang dat het mis gaat!

Ik blijf nu ook op dit forum, durf niet naar decemberforum te gaan. Vindt het deze keer heel voorbarig. Kan ik misschien weer afscheid daar gaan nemen na een paar weken.

Ik ben echt bang!

Iedereen die zwanger is: GEFELICIERRD!!!!!
En iedereen die flinjk bezig is: SUCCES!!!!

Liefs, Monique

he meid

gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!!!!!!!!!!!!!!! super!!!!!

wel heftig zeg dat je zo vaak pech hebt gehad...hoe verwerk je zoiets zeg? kan me voorstellen dat je erg bang bent...maar kop op he? blijf wel positief denken hoor!!!!
deze x komt het wel goed oki???? probeer zoveel mogelijk leuke dingen te gaan doen,veel afleiding en ontspanning!!! dan komt het helemaal goed!!!

succes... het komt wel goed (en ik heb altijd gelijk.. hi)

liefs cenn

Hoi,
Ik zit momenteel op mijn werk en heb helemaal niks te doen. De komende weken blijft het nog steeds zo rustig.
Thuis, ja, dan heb ik afleiding van mijn 2 zoons. Maar hier, op werk, nee.

Ik denk dat ik mijn studieboeken maar gaat pakken en ga leren.
(lerarenopleiding biologie). Mag een beetje leren tijdens werktijd Van mijn  school.

Dat zal voorlopig mijn afleiding zijn!

Tuurlijk kan het ook goed gaan, maar 2 keer achter elkaar mis is even niet te verwerken.

Liefs, monique

VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Ongelooflijk...ben echt blij voor je.

Geniet er maar lekker van....

x
Dompy

Hoi Monique,

In de eerste plaats van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Natuurlijk ben je voorzichtig na je miskramen maar blijf positief! Je gaat er gewoon voor... het komt heus goed.

Heel veel succes,
Heitje

Hoi,

Van harte gefeliciteerd.
Ik wens je na al die pech heel veel succes toe. En geniet ervan, we duimen voor je dat nu wel alles goed gaat.
Ik zou in ieder geval bellen voor een vroege echo.

Liefs Shirley

hoi Monique,

Allereerst gefeliciteerd!
Het zal best spannend voor je worden de komende weken! Weet je waarom het elke keer fout gaat?
Sterkte met wachten en ik hoop natuurlijk dat alles goed blijft gaan!

Hoi,
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Natuurlijk hoop ik net als iedereen hier dat het deze keer wel goed mag gaan!!!
Daar gaan we gewoon van uit. Positief blijven denken hoe moeilijk ook helpt.
Ik duim heel hard voor je!
Liefs Melanie

Terug
Bovenaan