A
Anoniem
Guest
Hoi meiden,
Ik ben zwanger!
Na 2 weken van allerlei klachtjes (vaag misselijk, hoofdpijn, rugklachten en zeer pijnlijke tepels) en gisteren heel misselijk zijn, heb ik vanmorgen een test gedaan.
Niet echt duidelijk, maar wel 2 streepjes!
Nu komen voor mij weer spannende weken. Het ging bij mij telkens met 6 weken mis. 4 keer. Als het hartje moet gaan kloppen. De laatste mk waren november 2005 en januari 2006.
Ik ben dus wel blij, maar ook heel gemaatigd. Ben zo bang dat het mis gaat!
Ik blijf nu ook op dit forum, durf niet naar decemberforum te gaan. Vindt het deze keer heel voorbarig. Kan ik misschien weer afscheid daar gaan nemen na een paar weken.
Ik ben echt bang!
Iedereen die zwanger is: GEFELICIERRD!!!!!
En iedereen die flinjk bezig is: SUCCES!!!!
Liefs, Monique
Ik ben zwanger!
Na 2 weken van allerlei klachtjes (vaag misselijk, hoofdpijn, rugklachten en zeer pijnlijke tepels) en gisteren heel misselijk zijn, heb ik vanmorgen een test gedaan.
Niet echt duidelijk, maar wel 2 streepjes!
Nu komen voor mij weer spannende weken. Het ging bij mij telkens met 6 weken mis. 4 keer. Als het hartje moet gaan kloppen. De laatste mk waren november 2005 en januari 2006.
Ik ben dus wel blij, maar ook heel gemaatigd. Ben zo bang dat het mis gaat!
Ik blijf nu ook op dit forum, durf niet naar decemberforum te gaan. Vindt het deze keer heel voorbarig. Kan ik misschien weer afscheid daar gaan nemen na een paar weken.
Ik ben echt bang!
Iedereen die zwanger is: GEFELICIERRD!!!!!
En iedereen die flinjk bezig is: SUCCES!!!!
Liefs, Monique