Zwanger en nu?

<p>Wat spannend allemaal! Dinsdag en gister een test gedaan en allebei positief. Bij vriendlief moet het allemaal nog even bezinken maar hij is er heel blij mee en ook ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven. In ongeveer februari ben ik uitgerekend . wie nog meer? </p><p> Maargoed, dat allemaal terzijde. ? Ik ga morgen eerst de HA bellen. En vanaf wanneer kan je de verloskundige bellen? Spannend allemaal! Wanneer vertelde jullie het op je werk eigenlijk?    Liefs..</p>

Hey Eef, gefeliciteerd met je zwangerschap! Heerlijk he. Ik heb de huisarts nooit gebeld, ik heb meteen een verloskundige praktijk gezocht. Die kan je meteen bellen, maar je kunt ook nog even een weekje wachten natuurlijk. 
Ik wilde het nog even voor mezelf houden op het werk, maar door de misselijkheid is dat niet helemaal gelukt. Al best veel mensen weten het, en ik ben nu bijna negen weken zwanger ?

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik het bij zo'n 6 weken op het werk verteld want voelde me zo beroerd. Vond het wel fijn dat mijn collega's het wisten. 
Nu zit ik rond de 5 weken en het gaat nog redelijk... hopelijk kan ik het nog even stil houden tot na de eerste echo (24 juni).
Ik heb inderdaad ook gelijk met een verloskundige contact opgenomen. 
Gefeliciteerd ?

Terug
Bovenaan