zwanger en nu!!

hoi ik heb effe jullie hulp hard nodig!!! vandaag heb ik dus ondekt dat ik zwanger ben, tuurlijk heel leuk enz maar er zijn wel wat probleempjes.sins verleden week ben ik van me vriend af( dus ex nu) omdat we gewoon niet meer met mekaar op kunnen schieten. en nu dus dit!!! Wat moet ik hiermee. alleen opvoeden lijk mij dus niets, en hem er bij betrekken dus ook niet??? dus mag ik dit kind uberhoud wel laten komen???? bvd daantje
 
Hoi Daantje,

Dat is nog al wat. maar als ik een tip mag geven, neem geen overhaaste beslissingen. Denk goed na over de mogelijkheden. Misschien moet je het er toch met je ex over hebben. Het is en blijft toch de vader. Ga 's na hoe hij er over denkt.
Enne sla je gevoel niet over. Laat de beslissing niet alleen verstandig zijn. Soms komen er ook oplossingen uit een onverwachte hoek.

Ps. Hoe lang ben je al zwanger?

Heel veel sterkte met het nemen van de beslissing.
 
Hoi Daantje,
Het zal allemaal niet makkelijk voor je zijn, maar denk goed na. Wat nu in je groeit is al een compleet mensje!! Die is het waard om verder te groeien...Nu is alles nog heel vers en is het begrijpelijk dat je met veel vragen zit, maar je hebt 9 maanden de tijd om je voor te bereiden...en in de maanden zal er zeker een band tussen jou en je kindje ontstaan...
Succes ermee.
 
Hoe kun je nou de hele tijd aan de babywip zijn terwijl het niet goed gaat???????? Stom....van dit soort mensen hebben we er al teveel. Ik hoop dat je tot de juiste keuze komt en voor je verantwoordelijkheid zorgt.
 
Wat een lullige reacties. Ik ben door de pil heen zwanger geraakt, dus het kan ook onverwachts komen. mensen, oordeel toch niet zo snel!!!!!
Daantje, denk goed na. heb je hulp in je omgeving en voel je je verantwoordelijk genoeg om een kind op te voeden en liefde te geven, laat het dan komen. Praat inderdaad met de vader hierover. Hij wil misschien wel een plaats hebben in het leven van zijn kind. Enn abortus is een ingrijpende gebeurtenis wat je je hele leven meedraagt.
Veel succes!
 
Hoi hoi,het is erg moeilijk,maar net wat de anderen zeggen,denk heel goed na!!!en neem geen overhaaste beslisingen,je kan er spijt van krijgen als je het weg haalt,en je hele leven je afvragen,hoe had het eruit gezien,het was nu zo veel jaar oud,enz,er zijn een heleboel moeders die het alleen opvoeden het zal niet makkelijk zijn,maar alles kan als je maar wilt,heel veel sucses gr manuela
 
daantje hoe ver ben je zwanger meis?
ik wil je ten eerste heel verl sterkte wensen....
khoop net als vele meiden dat je niet overhast gaat beslissen... die kleine zit daar warm en veilig en is heerlijk aan het spelen dan kunnen ze al heel vlug.. het zal je inderdaad je hele leven achter volgen als je een abortus zou laten plegen.. ik heb een aangetrouwde nicht en die heeft abortus laten doen en die heeft er ondanks haar stoere gedrag toen (ze liet de kleine weghalen om dat ze net een huilbaby had van 9 maanden en weer zwanger was) niet eens bij mijn baby kwam kijken doen deze was geboren.. Deed ze nog welbij mijn eerste kindje toen was ze zelf ook zwanger maar toen mijn derde in de kinder wagenlag enik haar zag in een winkel liep ze vlug weg.. Hoe sterk je nu misshcien denkik ik kan het aan die kleine kan ´weg` later komen er gevoelens die je nooit meer los laten. Je hebt gleijk alleen een kindje op voeden is een hele klus maar wie wete wil je vriend ook verantwordelijk heid dragen en kunnen je ouders misschien ook helpen..

op dit forum kun je ook ontzettend veel leren van elkaar en das een fijn gevoel als je besluit je kindje bij je te houden..

heel veel succes meis!!
vr gr bibi :)
 
Terug
Bovenaan