Zwanger en nu?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben net nieuw hier, ik heb al vaker wat gelezen en het is wel fijn dat je wat herkenbare dingen leest. Afgelopen zondag heb ik een test gedaan en die was positief (we waren super gelukkig) maar nu begin ik mezelf vanalles af te vragen. Ik heb nl al een paar dagen last van buikpijn en mijn onderrug, en ben zo bang om toch nog ongesteld te worden (heb de dinsdag nog een test gedaan en die was ook positief), herkennen jullie dit?  
Ik weet nu ook niet precies wat ik moet doen, moet ik eerst contact opnemen met mijn huisarts (is vandaag pas weer te bereiken) of moet ik gelijk contact opnemen met een verloskundige, help wie kan mij helpen?

Lfs mir (1e x zwanger)

hoi mirrie

gefeliciteerd met jullie zwangerschap en   ja alles is herkenbaar
dit is mijn 3de zwanger mijn andere 2 kinderenzijn al 17 en bijna 15 jaar

ik ben inmiddels 21 wk en 4 dagen zwanger en ja ik had gelijk al in de 5de/6de week buikpijn en veel pijn in onderrug en dat is je baarmoeder die zich oprekt omdat die zich gaat voor bereiden om groter teworden en dat noemen ze bandenpijn   en ja het is vervelend en je hebt inderdaad het gevoel dat je ongesteld gaat worden enje word er erg onzeker van   .
maar ik hoop dat dit helpt   en als de rugpijn erger word kan je misschien een babybelt kopen (is prijzig)maar werkt echt ik heb er veel baat bij het geeft je rug veel steun en de pijn word minder

veel succes ik hoop dat die pijn weg gaat

groetjes en liefs petra

hoi,
GEFELICITEERD!!

petra heeft je al evrteld over je buikpijn,
en of je eerst naar de HA of VK belt ligt een beetje aan jou en waar je woont. in grote steden zou ik de VK bellen anders gewoon even je HA om te vragen hoe of wat.
Ik weet niet of je precies weet wanneer je zwanger bent geworden, als je twijfelt sturen ze je meestal door voor een echo (anders niet) om te kijken hoe ver je precies bent...en heb je vaak iets eerder een afspraak weet je het precies ga je meestal rondt de 12 weken naar de VK....
een hele fijne zwangerschap!
en vraag maar lekker raak hier

groetjes brenda

Hoi,

Gefeliciteerd!!
Op internet kun je ontzetten veel vinden over zwangerschap en alles wat er bij komt kijken, wordt er zelfs nog wel eens dizzy van zoveel.
Ik ben ook voor het eerst zwanger, en in het begin komt er zoveel op je af, laat het gewoon lekker komen hoor. Maar vooral, geniet van je zwangerschap!!
Meestal tussen de 10-14 week krijg je een echo en dat is echt geweldig!!

xx Syrah (24 wk)

Terug
Bovenaan