Zwanger en ongelukkig op het werk

<p>Beste forumleden,</p><p>Hier wil ik toch even mijn hart luchten en vragen om advies/ ervaringen</p><p>Ik ben op het moment 10 weken zwanger en heb  al een paar prachtige echo"s gehad ik ben heel gelukkig met mijn zwangerschap.</p><p>Heb sins april dit jaar en part time baan in een supermarkt </p><p>Maar ben zwaar ongelukkig op mijn werk, het is zelf zo erg dat ik op mijn vrije dag baal dat ik de dag erop alweer moet werken, het werk past gewoon niet bij me en vraagt ontzettend veel van mijn conentratie en engerie, ik word ook wakker met een opgejaagd stress gevoel als ik moet werken, </p><p>Ergens anders solliciteren durf ik niet goed, omdat ik bang ben dat ze me niet aan nemen in verband met zwangerschap,</p><p>En er helemaal mee kappen zelf is ook geen optie omdat ik dan natuurlijk geen centjes heb en deze hard nodig heb straks met de kleine,</p><p>Heeft iemand tips of advies voor me voel me hierdoor best radeloos :(</p><p>Alvast bedankt voor de reactie"s </p><p> </p>

Je kan altijd solliciteren vanuit de positie waarin je nu zit. Je bent niet verplicht om aan je werkgever te vertellen dat je gaat solliciteren En zolang je parttime werkt hoeft dat denk ik ook niet aangezien je op je vrije dagen naar het gesprek kan. Ja moet nog ongeveer 6 maanden werken dus wie weet vind je een betere baan en Zo niet dat kan je bij deze baan blijven

Ik ben ook niet happy op mn werk en 9 weken zwanger. Toch besloten te blijven tot na mijn verlof. Ik had een nieuwe baan maar kwam die dag erachter dat ik zwanger was. Toen de baan afgezegd omdat een nieuwe baan ook stressvol is en heb nu een vast contract.Denk je niet dat je het nog 6 maanden volhoudt? Zo niet, dan idd solliciteren maar nog geen ontslag nemen. Je loopt dan wel risico dat als je een contract van 6 maanden krijgt, dat ze het niet verlengen.... met een jaarcontract loop je iets minder gevaar denk ik.

Terug
Bovenaan