Zwanger en ongesteld kan dat?

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal

Ik heb een vraagje, kan je zwanger zijn en tegelijkertijd zwanger zijn namelijk een vriendin van mij was 3 maanden zwanger en elke maand werd ze gewoon ogi raar. Ik wilde weten of ook moders hier zijn dit die ook hebben meegemaakt tijdens hun zwangerschap.

groejtes mamie van mootje 27-07-07

Hoi Mootje,

Ik heb het zelf niet meegemaakt maar een vriendin van mij kwam er ook ineens achter dat ze al 5 maanden zwanger was en al die tijd is ze gewoon ongesteld geweest....

Dus ja, het komt wel eens voor!

Groetjes, Anouk.

Hoi,

ik heb het ook al best wel eens gehoord hoor dat mensen gwn ongesteld blijven worden.

Denk je dat je zwanger bent??

Groetjes Debby.

Hallo,

Mijn nicht is ook 4 x ongesteld geweest tijdens haar zwangerschap en ook ik heb er vaker van gehoord.

Dus inderdaad het kan.

Groetjes

Diarich

mijn oma heeft 6kinderen gebaard en tijdens alle zwangerschappen is ze ongesteld gebleven. In die tijd hield dat bedrust in gedurende hele zwangerschap, maar nu is dat gelukkig niet meer zo (tenzij er andere dingen zijn die de bloedingen veroorzaken zoals voorliggende placenta)
Succes ermee, groetjes, mira (voorjaarsforum)

Hoi,

ik heb een buurvrouw gehad die elke maand keurig ongesteld werd, buikpijn kreeg, naar het toilet ging en daar beviel van een jongetje. Ze wist niet dat ze zwanger was. Dus, ja het kan!!!! Lijkt me helemaal niets. het niet ongesteld worden vind ik een van de voordelen van het zwanger zijn.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan