Zwanger en onzeker help!!

Hallo dames hier positief getest vandaag maar het was alleen niet helemaal gepland maar ben er wel heel erg blij mee!! Alleen nu zit ik ergens mee en misschien maak ik me wel druk om niks maar we hebben een zoontje van 1,2jaar en zou nu dus in december de 2de verwachten vinden jullie dit te vroeg achter elkaar of niet ben op het moment zo onzeker en ook een beetje bang om het straks anderen te moeten vertellen. Liefs x
 
Bij mij zit er 14 maanden tussen. Ik vind het geweldig. Het is druk, maar ook ow zo leuk. In ieder geval gefeliciteerd en het komt echt wel goed. Als je er zelf maar heel blij mee bent, wat kan jou de mening van anderen dan schelen. Lekker van genieten hoor.
 
Hey!Onze oudste was net 2 jr en 3 mnd toen nr twee werd geboren! Heel erg leuk! Van genieten hoor... ze zijn zomaar weer groot. Anderen lekker laten denken. Kindjes laten zich nou eenmaal niet plannen. xx
 
Je bent toch zwanger nu dus er is geen weg meer terug! Zou er vooral van genieten. Het is een mooie verassing en mensen die het te snel zouden vinden... Jaloers? =) Mijn kraamhulp heeft ook heel snel haar 2e gehad (haar 1e is net een jaar ).

 
Gefeliciteerd!
Idd je bent nu zwanger en daar kan je niks meer aan veranderen haha.Het zal vast even druk zijn maar denk dat iedereen moet wennen van 1 naar 2.Komt vast allemaal goed!
Ik scheel met mijn eigen zus 1,5 jaar, super leuk om zo weinig te schelen.
Geniet van je zwangerschap! En niks aantrekken van wat mensen zeggen!Liefs
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap,Het gaat om je eigen gevoel, maar onthoud er zijn zat broertjes en zusjes die vlak na elkaar geboren zijn. het komt allemaal wel goed.Ik ben nu zwager van de derde. Mijn zoontje en dochter schelen 19 maanden en nu zit er waarschijnlijk 22 maanden tussen. Het zou vast ongelooflijk zwaar worden de eerste 5 jaar maar daarna zal het makkelijker gaan. Leer van andere moeders die meer kinderen hebben. Veel liefs
 
Gefeliciteerd, komt vast allemaal goed.
Ik ben zwanger van nr 2 en geheel gepland, met 1,5 Jaar verschil. Ik scheel precies evenveel met mijn broer en dat is zooooo leuk. Maar ook ik vraag mezelf wel af hoe ik dat straks moet aanpakken met nog een hummeltje erbij. Ik vraag me vooral af, hoe ik dat in mijn eentje moet gaan doen, aangezien mijn man.internationaal chauffeur is
Hoe ga ik in hemelsnaam mijn aandacht verdelen etc. Maar t komt vast wel goed.

Veel plezier met je zwangerschap
 
Terug
Bovenaan