zwanger en onzeker

Hallo allemaal,
Leuk om hier allemaal mede-mama's te ontmoeten!
Ik ben vandaag 6 weken zwanger, maar erg onzeker.
Ik heb inmiddels 3x getest en alledrie de keren waren de streepjes héél erg licht (moeilijk te zien). Verder voel ik helemaal niets, terwijl ik tijdens mijn vorige 2 zwangerschappen de eerste 16 weken ontzettend misselijk was en echt rustig aan moest doen.
Ik ben dus een beetje bang dat het niet goed zit. Is dit voor iemand herkenbaar? Kan iemand mij geruststellen?
Groetjes, TN

Hoi TN,
Mss helpt dit een beetje, bij m'n eerste had ik helemaal geen klachten (mss iets sneller moe, maar dat was het dan ook wel). En ik heb een gezonde dochter gekregen!
Nu de tweede keer ben ik wel een weekje een beetje misselijk geweest, maar voor de rest gaat het prima.
Zoals ze overal schrijven elke zwangerschap is weer anders, dus probeer er van te genieten dat je deze keer weinig tot geen klachten hebt! Ook al is het mss makkelijker gezegd dan gedaan :).
Liefs en een fijn weekend,

Hoi TN,

Ik ben vandaag ook 6 weken!

Ik had ook maar een heeeel licht streepje!!
En een streepje is een streepje!!!
Misschien nog eens testen?

Enne, ik voel wel van alles maar ook niet elke dag. Het kan elke zwangerschap aanvoelen volgens mij.

Ik hoop dat je een beetje rustiger bent!
Wanneer heb jij je echo?
Ik 19 nov!

Liefs, Natas

Hoi,

Bij mij hetzelfde: eerste 2 zwangerschappen voelde ik me lichamelijk zéér zwanger. Misselijk, gespannen borsten, je kent het... En nu, nauwelijks iets. Vond ik ook zeer vreemd. Moet wel zeggen dat ik me sinds een paar dagen soms wat misselijk voel. Daar hou ik me dan maar aan vast ;-). Ben nu 6w5d, dus wellicht komt het bij jou ook nog... Al is het wel eens fijn om op deze manier (en zo makkelijk) zwanger te zijn. Komt goed.

Hoi!

Bedankt voor jullie reacties! Dat stelt me weer een beetje gerust.
Ik heb 18 november een afspraak voor echo, dus nog maar even afwachten...
Liefs, TN

Terug
Bovenaan