Zwanger en onzekeren ahhh

Hallo allemaa

Ik weet sinds maandag dat ik zwanger ben
ben alleen echt onzeker heb nu 2 miskramen gehad en ben drager van het fragiele x syndroom dat houd in dat als ik een jongentje krijg ik 50% kans heb dat het gehandicapt is en bij een meisje is dit niet het geval.
Ben nu zo onzeker omdat ik bang ben dat het weer verkeerd gaat.
en voor alle onderzoeken die komen gaan
word echt gek van de zenuwen.
hoop zo dat alles goed is
heb 21 augustus de eerste echo duurt alleen nog zo lang
heb wel heel veel kwaaltjes misselijk echt kei moe en heeeel erg gevoelige borsten

Welkom en gefeliciteerd!

Jeetje zeg ik snap je onzekerheid, heftig! Ik hoop voor je dat je zwangerschap goed verloopt en dat jullie over 8 maanden een gezond kindje in jullie armen mogen houden!

gefeliciteerd,

en wat heftig zeg, snap inderdaad dat je dan onzeker ben, hopelijk heb je een voorspoedige zwangerschap en aan het eind een gezond kindje in je armen.

Ik hoop met jullie mee dat het allemaal goed gaat! Je kan het hier inderdaad lekker van je af praten!
Wel heel heftig hoor...
X

Gefeliciteerd!!!

Ik snap je onzekerheid.
Lucht je hart hier inderdaad maar lekker. Ik weet helaas niet veel van dat gen af, maar kan me goed voorstellen dat het je onzeker maakt,

Wachten op het bezoek bij de verloskundige!

LIefs

Hoi allemaal
Wat een super lieve berichtjes allemaal dank je wel
Ga het inderdaad allemaal laten testen eerst termijn echo dan rond de 8 a 9 weken bloedtest om te kijken welk geslacht het word en als het een jongetje is dan een vlokkentest of vruchtwater punctie dus best heftig de komende tijd echt eng allemaal hoop echt dat het goed komt

Terug
Bovenaan