Zwanger en oorsuizen

<p>hallo dames ik ben dame van 30 jaar en heb al 3 prachtige kinderen bij mijn ex 2 dames van 11 en 8 en een zoon van 4.</p><p>Maar nu willen mijn huidige vriend en ik graag een kindje samen maar ik loop al zins een jaar met oorsuizen en gelezen dat het zou kunnen verergen in zwangerschap dat houdt mij tegen</p><p>Zijn hier mss dames die hier ervaring mee hebben??</p><p> </p>

Hi 
Ik heb oorsuizen na mn 1ste zwangerschap overgehouden. 2 zeer irritante tonen aan 1 kant. Ik heb er nooit naar laten kijken. Volgens mij kunnen ze er ook niets mee. Maar ik ben nu 15+3 weken zwanger. T is tot op heden zelfde als voorheen. Klop t even af. 
Ben jij voor je oorsuizen bij de dr geweest? 

Grtn Nvn 

Een late reactie, maar ben je er al eens voor naar de huisarts geweest? Van een te hoge bloeddruk kan je namelijk ook last krijgen van oorsuizen. Mogelijk is dat de oorzaak en is het op te lossen. Jammer om er dan mee te blijven lopen. 

Ik heb mijn hele leven al last van oorsuizen. Beschadiging aan het slakkenhuis en daardoor ook een verminderd gehoor.
Nooit geweten dat een zwangerschap het zou kunnen verergeren. Ik ben nu 12 weken zwanger, maar merk daar geen verschil in. 

Terug
Bovenaan