Zwanger en op stap?

het ligt er aan wat je "opstap"vind? zwaar feesten deed ik niet. ik ging (ik woon in drenthe) de tt nacht ook niet meer in omdat ik dit te link vond in die drukte!
maar je kunt heus nog wel gezellige dingen doen, ik zou me alleen aanpassen!!
 
Het ligt er ook een beetje aan hoe ver je bent... Ik vind dansen niet fijn met die dikke buik. Laatst naar de bios geweest maar kreeg last van mijn bekken van het lange zitten. In cafe's worden alweer gauw gerookt (tenminste hier wel) dus er blijft niet zo heel veel over!

Lekker gaan uiteten met je kerel, nu je nog met zijn tweetjes bent :p

Ik ben trouwens 32 weken zwanger!
 
17 weken zwanger.

ik ga wel nog op stap....tenminsten...wij zijn carnavalisten en hebben nu in het weekende vaak een feestavond. daar ga ik gezellig naar toe. Ik merk wel dat ik graag een stoel of kruk bij de hand heb, want een hele avond staan wordt me wat te veel. En soms voel je ben muziek in de buik. Zeker bij een zware bas is dat erg onprettig.
Bij mijn eerste ben ik ook gewoon gegaan. Je merkt zelf wel wat je nog aankan.

Op een gegeven momnet is het gewoon te druk, te harde muziek, ongemakkelijk, enz... Ik ga ik ieder geval niet meer na 30 weken de bios in (met de eerste wel gedaan maar geen succes)
En gek genoeg heb je op het laatste bijna geen zin meer om te gaan. Gewoon een avondje op de bank met wat lekkers en tegen je man aanliggen is dat de perfecte avond.

kortom : probeer het uit en luister naar je lichaam.
 
je kan nog rustig op stap gaan, ik ben in het begin was ik een week of 12 heen nog naar een feest van normaal geweest bij ons in de buurt.
je voelt vanzelf wat je nog kan en wat niet, geeft je lichaam wel aan.
 
Tja ik ben al niet zo'n nachtbraker. Maar ga wel gewoon naar de bios (ja ook vorige week met ruim 37 weken) en ben ook hoogzwanger naar een trouwfeest geweest. Zolang je je goed voelt, waarom niet?
 
Zolang jij je er goed bij voelt kan je gewoon op stap.
Zeker toen ik zwanger was van de eerste ging ik ook nog wel uit. Bij de tweede was dat wat lastiger, met oppas enzo. Maar een bruiloft van een vriendin daar ging ik wel naar toe hoor en ook dansen. Bioscoop, uit eten, wat gaan drinken, musical heb ik ook allemaal gedaan.
 
Hoihoi ik ben zelf nou 10 weken en 3 dagen zwanger, maar voel me verder goed. Heb alleen geen energie meer voor 10 zoals voorheen en ben soms even misselijk, verder mag ik echt niet klagen.

Wij zijn wel de beesten die om 8 uur 's ochtends thuis komen, maar dat ga ik nu echt niet meer volhouden. We zouden dit weekend naar Index in Duitsland dus dan ben je zo één twee drie ook niet thuis, al hebben we daar ook nog een huis op 20 min rijden afstand. Ik keek er nog al tegenop om de hele nacht weg te zijn maar we hebben vandaag afgesproken dat als ik naar huis wil, gaan we naar huis. Prima

Inderdaad moet je rekening houden met je zwangerschap, en gewoon toegeven aan je lichaam als het je wat wil zeggen. Zolang ik nog geen dikke buik heb dan ga ik nog rustig 's even de hort op. Maar dan zonder borrel en zonder sigaret. Met de eerste ging dat net zo en dat is ook allemaal goed gegaan en ik trok het prima. Ik hoop dat deze zwangerschap weer net zo makkelijk voorbij gaat als die van 5 jaar geleden.
 
Terug
Bovenaan