Zwanger en op straat (17weken)

haaaii!,

Ik ben Nathalie, 18 jaar en 17 weken zwanger. Mijn ex (24) heeft me sinds vorige week verlaten, waardoor ik nu wat probleempjes heb. Ik heb geen inkomen ( zijn inkomen was genoeg om zometeen voor ons 3en te zorgen ). Ik werkte voorheen nog maar mijn contract is 20 januari afgelopen. Ik verdiende daar 239 euro per maand niks dus. Nu eist mijn vriend dat ik de helft betaal van de huur ( voorheen 1/3 ) . Ik heb helemaal niks en sta dus op straat zonder geld opzoek naar een eigen plekje voor mij en zometeen mij dochter. Alsjeblieft iemand die weet wat ik moet doen ben ten einde raad groetjes Nathalie

Hey Hey,

wellicht kun je contact opnemen met maatschappelijk werk. Zij hebben veel contacten. Anders zou wellicht de huisarts uitkomst kunnen bieden.
<p style="text-align: center;">voor juridische hulp zou je terecht kunnen bij Het Juridisch Loket. Zij kunnen je dan evt ook doorverwijzen.</p>

Het FIOM kan jou hierbij helpen. En anders de huisarts of een andere zorgverlener. Waarschijnlijk kom je in aanmerking voor een moeder/kindhuis. Zorg goed voor jezelf en je kindje ❤.

Hallo,

Wat heftig zeg! Kun je niet terecht bij je ouders totdat je wat anders gevonden hebt? Zorg goed voor jezelf en je kindje. Veel sterkte en succes!

Hi meis.

Wat heftig voor je allemaal. Goed dat je een berichtje stuurt. Er zijn heel wat mogelijkheden voor je.

Mocht je in Utrecht wonen, stap naar het buurtteam. Zij weten de juiste weg voor wonen en inkomen.

In andere steden kun je ook bij het sociaal team aankloppen maar dat zou via de huisarts moeten geloof ik.

Sowieso je huisarts op de hoogte brengen.

Geloof me, er zijn echt mogelijkheden hoor meis.  Heb je nog verder iemand in je netwerk?

Ik zou je willen helpen naar de juiste instantie, maar volgens mij kun je hier geen privé berichtjes sturen?

Sterkte en kracht gewenst voor jou en de kleine in je buik! Liefs.

Dag Nathalie, is tijdelijk bij je ouders inwonen geen optie? Of wellicht een goede vriendin?

Het is inmiddels 9 januari.. al iets kunnen doen met de informatie van hierboven?

Terug
Bovenaan