Zwanger en op vakantie

<p>hallo allemaal! </p><p>Ik wil graag op vakantie gaan in augustus. </p><p>Nu heb ik een heerlijke vakantie gevonden naar Cuba! 8 dagen even all in in een prachtige land. </p><p>Mij ben op dat moment wel 16/17 weken zwanger. </p><p>Wie is er wel eens zo ver op vakantie geweest? </p><p>Wat is jullie mening hierover? </p><p>Ik hoor het graag, uiteraard bel ik morgen even de verloskundige en de GGD om hun advies te vragen. </p><p> </p><p>Groetjess </p>

Bereid je maar voor op voedselvergiftiging. Ben zelf met mn 4 maanden zwangere schoonzus naar Thailand geweest voor een maand. Ging echt goed over het algemeen behalve dat zij veel vatbaarder was voor voedselvergiftiging. Niet gevaarlijk maar wel vervelend. En zorg dat je je inentingen binnen hebt 

Ik ben met 22 weken naar de Dominicaanse Republiek geweest. Ook even lekker een week All in. Het was heerlijk. Nergens last van gehad. Rekening gehouden met het eten wat ik at en muggenbandjes rond armen en enkels. Mijn ervaring is dus top!

Ik ben net terug van 3 weken rondreis door Japan. Wij vertrokken toen ik 16 weken was en ideale tijd. Had mijn energie terug, buik nog niet zo groot. Echt heerlijk genoten!
Zorg dat je tijdens de vlucht veel water kan drinken en even wat vaker opstaan en benen strekken. 

Ik heb met 13 weken gebackpackt in Vietnam! Wij hebben het heerlijk gehad. Had geen last van kwaaltjes, dus heb lekker kunnen genieten.. heb wel opgelet met eten en zijn niet naar malaria gebieden gegaan. 

Ik ben zwanger en net terug van 3 weken Vietnam, ging helemaal prima. We zijn van plan om eind augustus nog een tripje te maken van een dag of 10 richting de caribean of Cuba. Ik heb in Vietnam niks gelaten eat betreft activiteiten en eten, behalve alcohol. Ik denk dat op vakantie gaan (ook verder weg) prima kan. 

Terug
Bovenaan