Hallo allemaal
ik ben hier nieuw en vind het heel lastig om hier wat neer te zetten.
ik kijk al een poosje mee en dacht laat ik het eens proberen.
onze situatie|:
Ik ben in november 2007 gestopt met de pil. we wouden namelijk een kindje. al gauw merk je aan je zelf dat er iets niet klopt. ik werd niet ongesteld!! in maart 2008 voor het eerst naar de gyn.
daar kreeg ik een echo. zij wist mij te vertellen dat er wel een mensruatie aan zat te komen maar doordat ik overgewicht heb ik het niet zou worden. en heb ik dus ook geen ovulatie.
ik moest afvallen. ik dacht dat doe ik, ik heb nu een doel. ben 15 kilo afgevallen. dit was volgens de gyn niet genoeg. ik moest minstens 23 kilo afvallen voordat ze mij wilden helpen.
dit kwam zo als een bom op mij af. dit had ik nooit verwacht.
door al het stress die dit met zich mee brengt ben ik weer 12 kilo aangekomen en benik dus direct bij af. en menstrueer ik nog niet en heb dus nog ook ovulatie.
we zijn nu 2 jaar verder en nog steeds zonder resultaat.
nu mijn vraag???
mag een gyn een behandeling weigeren als je overgewicht hebt???
liefs
ik ben hier nieuw en vind het heel lastig om hier wat neer te zetten.
ik kijk al een poosje mee en dacht laat ik het eens proberen.
onze situatie|:
Ik ben in november 2007 gestopt met de pil. we wouden namelijk een kindje. al gauw merk je aan je zelf dat er iets niet klopt. ik werd niet ongesteld!! in maart 2008 voor het eerst naar de gyn.
daar kreeg ik een echo. zij wist mij te vertellen dat er wel een mensruatie aan zat te komen maar doordat ik overgewicht heb ik het niet zou worden. en heb ik dus ook geen ovulatie.
ik moest afvallen. ik dacht dat doe ik, ik heb nu een doel. ben 15 kilo afgevallen. dit was volgens de gyn niet genoeg. ik moest minstens 23 kilo afvallen voordat ze mij wilden helpen.
dit kwam zo als een bom op mij af. dit had ik nooit verwacht.
door al het stress die dit met zich mee brengt ben ik weer 12 kilo aangekomen en benik dus direct bij af. en menstrueer ik nog niet en heb dus nog ook ovulatie.
we zijn nu 2 jaar verder en nog steeds zonder resultaat.
nu mijn vraag???
mag een gyn een behandeling weigeren als je overgewicht hebt???
liefs