zwanger en paracetamol

A

Anoniem

Guest
hallo

weet iemand of je gewoon pijnstillers mag gebruiken als je zwanger bent want overal op de bijsluiter staat in overleg met een arts ik weet nog niet of ik zwanger ben en wil geen risico lopen dacht mischien weten jullie meer

groetjes marijk

Hoi Marijk,
paracetamol mag je nemen hoor. Ibuprofen beter van niet. Spannend hoor, dat afwachten. Succes!
Kuif

Hallo marijk,

Met paracetamol loop je geen risico. Je moet  er niet teveel nemen maar volgens mij mag je er 6 per dag. Je mag geen ibuprofen (=nurofen, advil), diclofenac of iets anders. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes en sterkte Triesepies

Hoi Marijke.

Ik weet wel dat de eerste 2 weken na je vruchtbare dagen nog gewoon kan.
En je zegt dat je nog niet weet of je zwanger bent dan zou het dus moeten kunnen.
Waarneer is je nod?
Het is namelijk zo dat de eerste 2/3 weken nog geen connectie is via een navelstreng want je bent dan wel zwanger maar het is eigenlijk nog helemaal niks.

Dus je kan gerust een pijnstiller nemen en volgens mij ook als je al zwanger bent alleen ligt het dan aan welke pijnstiller je neemt en moet je het dus wel even overleggen.

Liefs babygirl.

hoi kuifje

bedankt voor je reactie en idd ibuprofen had ik expres als niet genomen omdat je daar ook maagbloedingen enzo van kan krijgen en das niet handig haha maar ik speciaal paracetamol wezen halen zonder codien dacht nog dat mag vast maar staat er weer zoiets in die bijsluiter  

groetjes marijke

Hallo Allemaal,
Ben net in verwachting en heb last van hoofdpijn heb toen mijn huisarts gebeld en die zei tegen mij als je het echt niet kan verdragen kun je er een nemen maar als het zo ook wel gaat neem dan geen paracetamol het liefs niet de eerste 3 maanden.
Hopelijk heb ik jullie genoeg geinformeerd .
Bel anders even de huisarts
Groetjes
Chanaty

Terug
Bovenaan