<p>Hallo dames.</p><p>Ik zit met het volgende. Vrijdag is onze kleine jongen alweer 8 weekjes oud, maar omdat ik nog steeds niet ongesteld ben geweest sinds de bevalling schoof vriendlief me vandaag een test onder mijn neus. Wat blijkt?! HARTSTIKKE positief. Heel mooi natuurlijk (door verleden met miskraam, maar ik ben nogal geschrokken. Had eigenlijk komemde week afspraak voor een koperspiraal maar dat kan dus nu niet. Vriendlief is door het dolle heen. Ikzelf ben best sceptisch. Losgezien van dat we ons huis uit moeten over iets meer dan een jaar weet ik niet of we het financieel gaan redden. Laat staan of ik het lichamelijk emotioneel aankan. Tuurlijk lijkt het me onwijs mooi, zo snel op elkaar, kunnen ze goeie maatjes worden.. Maar voor nu zie ik het even echt niet zitten. (Maar abortus ben ik ook fel.op tegen dus de zwangerschap afbreken is geen optie) Daarbij: Ik geef bv en tuurlijk is dat geen garantie voor geen eisprong maar dat ik meteen zwanger zou zijn zag ik ook niet aankomen.. A.u.b. dus geen reacties hierover, want ja, ik ben zelf ook wel volwassen genoeg om te bedenken dat we niet slim zijn geweest.</p><p> </p><p>Wel ben ik op zoek naar mamas die in hetzelfde schuitje zitten.... Hebben jullie tips/ervaringen? Hoe doe je dat met een laag inkomen?!</p><p>Mijn dank is groot.</p><p> </p><p>Liefs</p><p> </p>