Zwanger en positief op corona

Hoi allemaal,<br />Ik ben 2x ingeënt, heb voorzichtig gedaan mbt de maatregelen, maar heb vanavond toch een positieve corona test in handen. Ben zondagmiddag voor het eerst in tijden een keer ergens heen geweest (horeca). Er werd niet naar de QR code gevraagd, maar ik waande mij semi veilig door mijn vaccinaties. Kreeg vanavond een telefoontje dat een aantal mensen daar corona hebben opgelopen en ja hoor.. Ik dus ook ?Ik voel me alleen wat verkouden, verder (nog) niks. <br />Ik weet dat het voor iedereen anders verloopt, maar ben toch benieuwd naar ervaringen. Ik ben ruim 32 weken zwanger. Heb de verloskundige al ingelicht enzo, die zei dat het vooral belangrijk was om in de gaten te houden of ik koorts kreeg een dan paracetamol te slikken. Vooralsnog geen koorts etc.<br />Maar vroeg mij af of er hier vrouwen zijn die tijdens de zwangerschap, gevaccineerd, toch besmet zijn geraakt en hoe eea is verlopen daarna.<br />Bedankt alvast..<br />
 
Wat vervelend, beterschap!

Ik heb alle 2 de vaccinaties gehad, (toen ook al)
Ik heb corona gehad in de zwangerschap, wel met 15 weken, dus veel eerder als jij, maar bij mij is alles goed verlopen, ik was de eerste paar dagen alleen verkouden en dat is daarna omgegaan in 2 dagen echt ziek en op bed liggen, maar daarna weer gewoon de oude, heb er ook geen last meer van gehad o.i.d.
 
Ik was tijdens mijn zwangerschap nog niet ingeënt en heb toen ook Corona gekregen. Ik heb alleen de test gedaan aangezien ik in quarantaine zat vanwege mijn vriend die positief getest was. Ik had alleen een loopneus 1 dag en dat was het. Zonder vaccinaties dus helemaal geen last gehad. Verschilt per persoon heel erg, goed in de gaten blijven houden dat je inderdaad geen hoge koorts krijgt.
 
Terug
Bovenaan