Zwanger en psoriasis

<p>Hoi dames, </p><p>Psoriasis heb ik al jaren. Nu ben ik 11 weken zwanger en begint mn psoriasis weer meer op te spelen en vooral erger te jeuken. </p><p>De lotion die ik vooral gebruikte mag ik ivm met mn zwangerschap niet meer gebruiken. Ik heb psoriasis voornamelijk op mn hoofdhuid en het is erg hardnekkig. </p><p>Heeft iemand hier iets soortgelijks meegemaakt? En hopelijk een goed advies tegen de jeuk?! </p><p>Alvast heel erg bedankt! </p><p>Liefs, Ann </p>

Hallo Ann,
ik zelf heb exceem. Ben nu 5+2 weken zwanger en krap mezelf ook helemaal onderuit.. het warme weer komt er weer aan dus het zal nog wel erger worden. Ik heb t vooral op Mn handen.. helaas heb ik niks tegen de jeuk dus kan je niet helpen.. ik ben ook nog steeds op zoek naar dat wondermiddel al 24 jaar..
succes! Ik weet hoe vervelend jeuk is!!

Misschien is lanettecreme een idee? Heb zelf exceem en die mag ik wel gebruiken tijdens mijn zwangerschap 

Ik heb zelf ook psoriasis. Het werd bij mij na 15 weken juist minder op m'n hoofd. Maar erger in m'n gewrichten. Helaas dus geen tip voor je.

Helaas geen tips maar wel ervaring. Bij mij werdt de psoriasis minder in het tweede trimester. Het is nu na de bevalling wel een keer zo erg geworden! Ik weet wel dat de psoriasis creme van lucovitaal geen antibiotica of cortisonen bevat. Of je hem mag gebruiken tijdens zwangerschap weet ik niet.

Terug
Bovenaan