Zwanger en rouwen

<p>Lieve allemaal,</p><p> </p><p>Twee maanden geleden is mijn moeder overleden aan borstkanker. Ze is 53 jaar geworden.</p><p>Ze wist dat wij een wens hadden voor een tweede kindje. Op 17 april testte ik positief. Wat een wonder en dat dit ons gegund is natuurlijk.</p><p> </p><p>Mijn vriend en ik wisten of we nu zwanger raken of over een jaar het zal altijd zwaar zijn en blijven. Daarnaast ook een groot gemis en juist dat gemis voel ik nu zo. Het idee dit nooit meer met mijn moeder te kunnen delen, doet zoveel pijn. </p><p> </p><p>Zijn er lotgenootjes hier? En wat hielp jullie in deze mooie (maar ook emotionele) tijd? </p><p> </p><p>Liefs</p><p> </p>
 
Lotgenootjes op een iets andere manier. Mijn vader is overleden toen onze zoon een dag oud was. Een heftige periode. Nu ben ik zwanger van de tweede. Inmiddels al bijna 11 weken, maar heb het nog bijna niemand verteld... zou het zo graag aan mn vader vertellen!
 
Hey ik ben zwanger van mijn 4 de kind mijn 3 andere zijn ondertussen 13 ,10 en 9 mijn vader heeft ze allemaal goed gekent nu is hij onlangs overleden aan leukemi en vind het zwazr dzt hij mijn 4 kind nooit gekend zal hebbe' en het kond nooit haar opa zal kenne. Hetzelde heeft mijn broer meegemaalt en mijn zus was zwanger toen hij overleden was en heb 'ig ee' andere zus die een week na zijn dood een tweeling is verloren en na 4 miskramen onlangs bevallen is van een zoon 3 maand te vroeg maar toch heeft hij het overleeft en zij had ook graag gehad dat onze vader haar kind zou gekend hebben dus meid iedereen leeft in zo een situatie. Ik moet binnen 2.5 maand bevallen heb het nu al moeilijk met het gemist van mijn vader die dit ni zal meemaken
 
Terug
Bovenaan