Zwanger en rugpijn kan dit ?

A

Anoniem

Guest

Hello dames,

Zit nu al 1 wk te wachten op de gezellige , maar deze cyclus loopt voor mij anders meestal zit ik op dag 28 of 29 en dat meteen nadat ik stopte met de pil dat is nu precies 1 jaar geleden. Meestal heb ik voor mijn periode heel erge rugpijn, maar nu zit ik dus op dag 34 en er komt nog helemaal niks, althans had zondag een druppel verloren weet het echt niet meer ben radeloos, want ik voel wel dat het er zit aan te komen, maar wanneer dan..... grrr. dan wil ik er ook zo snel mogelijk van af zijn.... op weg naar de vlg ronde ben nu 10 maanden bezig....

snik komt het nog goed iedereen om me heen is zwanger ......

liefs Marjolein

Hoi,

Heb je al een test gedaan?? Ik denk dat je zekerheid hebt als je er even een test tegenaan gooit. Het klinkt namelijk wel positief.
Je bent eigenlijk gewoon overtijd!

Groetjes Tamara

heee marjolein het is nooit leuk als je zelf ook zwanger wilt worden en iedereen om je heen is dan zwanger

ik weet hoe het aan voelt bij onze eerste waren al een  half jaar  bezig met proberen

telde mijn schoon zus je de eerste keer metheen aan .en een een vriendin toen we een jaar bezig waren   en een paar vage kennissen ook in die tijd

iedereen vroeg maar en jullie ook bezig grrrrrrrrrrrr

en dus 1.5 jaar over gedaan om zwanger teraken maar eenmooie dochter nu  hebben .

we zijn nu ook al weer met de 11de ronde bezig schoon zus heeft er inmiddels twee .

het is schijn baar niet voor iedereen weg gelegt om binnen een bepaalde tijd aan te
tellen .

ik zou het leuk gevonden hebben dat ze dan wat meer met me kaar op groeien
amber gaat dan binnen een niet korte tijd naar school als het weer zo lang duurt of langer  

groetjes iris 32j 11de 2de nod 9april

Hoi marjolein

Ik heb ook een vrij regelmatige cyclus 27/28/29 ook al vanaf dat ik gestopt ben met de pil. x had ik ook een uitschieter van 32 dagen dacht toen egt dat ik zwanger was voelde van alles en tog toen enorm teleurgesteld toen ik een test deed niet zwanger GRRRR dan kan je zo boos worden maar je lichaam kan je heel erg voor de gek houden.
Ik heb als ik er heel erg mee bezig bent een maand dat het uitstelt of veel te vroeg komt.
Kijk het zegt niks het kan ook dat je te vroeg getest heb me vriendin is 10 dagen overtijd en heeft altijd een vaste cyclus en had een heel Vaaagggg streepje dus Geef de moed niet op het kan alle kanten op gaan....
Het leven is niet makkelijk!!!!!!!!!

Onze tijd komt egt wel als je het niet verwacht !!!!!!!!

Liefs

Hallo Marjolein,

Ik ben zwanger geweest (miskraam), en ik kan je vertellen dat je idd last kan hebben van lage rugpijn tijdens zwangerschap. Mijn schoonzus die nu een prachtige zoontje heeft, had ook veel last van lage rugpijn tijdens haar zwangerschap.

Dus je kan idd zwanger zijn(ik duim erg voor je).

Liefs Mofa

Terug
Bovenaan