Zwanger en scheiden

<p>vraagje, zitten er nog meer mensen in hetzelfde schuitje? Ik zit op dit moment in het laatste trimester en door vele leugens van mijn (ex) partner liggen we nu in scheiding. We hebben samen 1 kind van 1,5. Uiteindelijk is de stap om uit elkaar te gaan door mij gezet. Zijn er meer mensen die in dezelfde situatie zitten? Vind het erg lastig om keuzes te moeten maken mbt: hoe na de bevalling (ik wil hem er namelijk niet bij), bezoeken Vk, naamkeuze, privacy in de woning en ouderschapsplan</p>

Erg jammer wat een vervelende situatie. Ik heb gelukkig geen ervaring, maar als ik uw was zou ik niet scheiden van mijn man. Want voor jullie kinderen is het meest belangrijk en leuk als papa en mama bij zijn. Succes!

Ook gescheiden ouders kunnen uit eindelijk goed dóór 1 deur gaan . Daar hoeft je eigen geluk niet onder te leiden goeie afspraken maken en en als doel houden is voor de kinderen . De kinderen hoeven daar niet onder te leiden is alleen hoe jullie zelf mee omgaan

Uiteindelijk blijft hij de vader en heeft hij ook het recht om bij alle keuzes betrokken zijn. Hoe vervelend het voor jou persoonlijk ook kan zijn, bedenk je wel dat het uiteindelijk om je kinderen gaat en zij zowel hun vader als hun moeder nodig hebben! Probeer een goed co-ouderschap neer te zetten en blijf bij alles constant je kinderen centraal houden en niet jullie (mislukte) relatie! Niks is vervelender als kind dan twee ouders die elkaar niet kunnen luchten of zien.. Succes met alles! 

Wat een vervelende situatie, bij elkaar blijven voor de kinderen was in misschien medio 1940 heel normaal voor je kinderen, niet in 2019.. in 2019 kiezen mensen die ongelukkig zijn voor hun geluk. Goed dat je voor jouzelf en kindje hebt gekozen. Ik wens je ondanks dat ik geen advies heb, heel veel sterkte toe! ?

Terug
Bovenaan