Ikzelf doe een HBOthuisstudie (Psychologie) en heb gisteren waarschijnlijk positief getest (even nog een slag om de arm houden, hihi). Ik heb daarnaast ook een baantje voor rond de 25 uur, en ben net klaar met mijn stage. Het was een héle drukke tijd, ik hoop dat het nu iets rustiger en vrijblijvender wordt (ik bedoel omdat de stage achter de rug is, maar ik doe er nog wel vrijwilligerswerk). Qua tentamens en verslagen ben ik druk bezig, en ben ik van mening dat het samenkan met zwanger zijn of een kleintje hebben. Maar ja, je weet nooit hoe het loopt en wat voor een kindje dat je krijgt. Ik moet nog anderhalf jaar, dus ga als alles goed is en gaat, bevallen voor ik afstudeer. Deze opleiding wordt gevolgd door heel veel mannen en vrouwen die kinderen hebben, en ook vrouwen die zwanger waren toen ze met de opleiding begonnen. Het voordeel van een thuisstudie is dat je geen college's volgt en alleen gebonden bent aan praktijkdagen en tentamens. Maar ook dat is te plannen, mits je discipline hebt. Ik mag zes jaar over deze driejarige opleiding doen, en ben er volgende maand vier jaar mee bezig. Dus het moet raar lopen wil ik dat niet gaan halen. Heb het afgelopen jaar heeeeeel hard gewerkt omdat ik een zwangerschap voor ogen had. En dat heeft zijn vruchten afgeworpen.
Nou, heel verhaal, maar misschien heb je er iets aan???
Liefs, Kim