zwanger en sex

De eerste maanden had ik helemaal geen zin in sex, dat is pas met 20 weken gekomen. Nu ben ik niet meer te houden en wil ik elke dag sexen.

Groetjes Nance en sexze!!
 
Toen ik zover was als jij wilde ik 3x per dag. Mn vriend kon me niet eens aan. Nu ik 37 weken ben en niet zo mobiel meer kakt het een beetje in naar 1x per week. Ligt aan je hormonen, heel raar dat overal staat dat vrouwen gene zin meer hebben, bij mij was dat dus helemaal niet zo!
 
Nergens last, wij doen het net zoveel als voorheen (2 a 3 keer per week). Wel heb ik me een paar keer zelf bevredigd en dat deed ik voorheen bijna nooit. Volgens mij ligt dat aan de hormonen en aan hoe je sexleven voorheen was. Succes ermee !!!
 
ik heb tot week 25 absoluut geen zin gehad dit omdat ik me om de 5 min. leegkotste....nu ik eenmaal 33 weken ben wil ik de hele dag...maar volgens mij wil mijn vriend niet meer,normaal was ie niet van me weg te slaan en liep hij vaak te "zeuren"dat hij nooit mocht en zo...nu moet ik bijna geld bieden om te mogen.

zal wel komen doordat ik niet echt bepaalt mooi ben op het moment(vind ik mn vriend zeg van wel maar jah hoe verklaar je dat niet sexe dan?)

ook heb ik mezelf nu wel af en toe zelf bevredigtd...zou ik normaal nooit doen,echt raar mijn vriend werkt de hele dag en ik heb als ik wakker word zo veel zin kan er niets aan doen...mijn vriend vind het niet erg zolang hij maar niets te kort komt
 
Terug
Bovenaan