Zwanger en sex

Hebben jullie eigenlijk angst voor sex? Of voor je eigen orgasme terwijl je nog zo pril zwanger bent?

Ik lees overal dat het geen kwaad kan, maar toch vind ik het heel eng!

Kent iemand dit en hoe denken jullie erover?

Liefs!

he betty,

Wij hebben inderdaad die angst gehad, en even iets langer gewacht met vrijen. Maar de angst komt voort uit het verlies voor bloed.
Nu weet ik wel dat het dan een bloedvatje is maar toch. En daarbij heb ik enorme kramp als ik een orgasme krijg. het blijkt dat je baarmoeder samenknijpt.

Als je daar geen last van hebt, waarom niet vrijen, en anders zorgen dat je geen orgasme krijgt.
Het kan inderdaad geen kwaad, maar je moet je er wel prettig bij voelen.

Hier ook een beetje angst, heb bij de zwangerschap van Gijs een bloeding gehad met 34 weken, na de sex, en moest toen ook even een nachtje op het ziekenhuis blijven. Hierna was sex ook "verboden" tot dat Gijs geboren was. Ookal weet ik dat er in principe niets kan gebeuren, ik ben er wel een beetje bang voor. Moet ook eerlijk bekennen dat ik iets minder zin heb, ben blij als ik mijn bedje zie.....
Liefs.

Hey,

Heb geen angst voor seks. Heb wel zwaar verminderde zin.
Manlief was eerst heel erg bang, maar is daar inmiddels overheen (drang naar kwam denk ik boven angst :p)

Liefs, T

Hier inderdaad ook wat angst voor het vrijen. Geeft gewoon nog even geen fijn gevoel, dus op het moment een stuk minder. De zin is bij mij ook een stuk minder noet ik wel zeggen.

Hoop voor manlief dat het snel verandert.

Liefs, Marieke

Hier ook geen angst, zin is wel wat verminderd (maar da's eigenlijk al zo sinds onze zoon er is, haha, ben blij als ik 's avonds m'n bed zie!)

Manlief heeft precies hetzelfde hoor, dus gelukkig heeft er niemand last van de verminderde zin! :)

Terug
Bovenaan