zwanger en sex

Zo zie je maar dat elke zwangerschap anders is.....
bij mijn eerste zwangerschap heb ik vanaf dag 1 zin in sex. misschien zelf wel meer dan eerst. Het erge was dat mijn man vanaf dag 1 niks meer van me wilde weten. Stel dat hij de baby raakte !!!! mannen, pufff ik heb echt moeten vragen om een beetje sex, heel erg genant.

Nu is het precies andersom.
Mijn man kan me niet met rust laten..........en ik heb totaal geen zin meer. Ik ben moe en misselijk. als hij me aanraakt doet het ook pijn. Het lijkt wel alsof hij mijn borste fijnknijpt en mijn tepels uitzuigt. En de rest is ook niet zo prettig als het hoort te zijn. Zijn kusjes heb ik geen zin in, zijn aanraking, niks !!! Laat me met rust !!!

Soms vind ik het wel zielig voor hem. Eerst klaag ik dat ik sex wil hebben....en nu wil hij me dat geven en stoot ik hem af.

Wat kan een zwangerschap toch verschillen !!!!!!!

Groetjes Jeanine
13w2d
 
ja bekend verhaal maar het kan best zo zijn dat je op een gegeven moment toch meer zin hebt als jej beter voelt, was bij mij in ieder geval wel moet hij maar even geduld hebben want tegen je zin doen is ook niet goed
 
Hahahahaha hoe herkenbaar!! In het begin van deze zwangerschap wilde ik niks weten van sex. Net wat je zegt, alles deed zeer en hij was voor mijn gevoel veel te hardhandig... Nu ben ik er helemaal klaar voor, en hij wilt er niks meer van weten! Indd bang dat hij de baby raakt.. Hoe ik het ook went of keer, heb het duizend keer uitgelegd en nog vind het het een naar idee...

ben maar gestopt met smeken om sex, vond het een beetje genant worden... Ach ja, gelukkig hebben we ons zelf nog he! ;-)
 
hoi jeanine,

ik herken het.
zeker de eerste paar weken moest ik mezelf echt toe zetten om sex te hebben.
nu (17 weken) gaat het alweer redelijk. maar af en toe heb ik er nog geen zin in.
zeker niet omdat mijn tepels erg gevoelig zijn (bij de 1e geen last van).
 
een heel bekend verhaal. bij mijn eerste zwangerschap kon ik niet genoeg krijgen en mijn man vond het ook niet erg.
nu bij de 2e zwangerschap moet ik soms echt zin maken.
ben soms gewoon te moe of ben er niet voor in de stemming.

 
Och meid ik denk dat er nog zoooooooveel stellen zijn met dit probleem!!

Ik snap het ook wel van de mannen hoor, ze zijn niet zo bekend met de anatomie van het vrouwenlichaam als wij zelf zijn en geef toe... Waar hij nu zijn piemel in steekt komt straks zijn kind uit!

Dat is toch ook best wel raar??

Wat niet wilt zeggen dat ik GRU-WE-LIJK (hihi) baal van mijn (tijdelijke) sexloze bestaan hahahaha
 
Terug
Bovenaan