zwanger en snurken

Hallo,
Snurken jullie ook zo? Ik ben dan wel licht verkouden, maar kan niet zeggen dat het daarvan komt. Mijn man kan er gewoon niet van slapen. Of ik nu op mijn rug of zij lig, het maakt niets uit. Iemand tips?

Hoi,

herkenbaar, ik snurk ook, dat deed ik ook al voor ik zwanger was, maar volgens mijn man is het nu nog erger. De enige tip, oordopjes voor je man Toen ik nog niet zwanger was duwde hij geregeld aan me zodat ik draaide, maar dat moet ie nu niet meer doen, want dan word ik boos.

groetjes
Jadeje

Heel herkenbaar helaas.....ik had het bij mijn eerste zwangerschap ook en nu schijnbaar weer. Geloof dat je er idd niet meer aan kan doen dan je man oordopjes geven sterkte ermee.

ps moet zeggen bij onze eerste heeft mijn man de laatste weken in de babykamer geslapen omdat hij anders geen oog dicht deed erg he?

Haha heel herkenbaar ook ik snurk me suf niet iedere nacht maar toch!!!
Bij ons eerste kindje ging ik zelfs zingen in mijn slaap dus ik bedoel maar heeft alles met je hormoonhuishouden te maken!!! Ben toen ook weleens een nachtje apaart gaan slapen anders doet mijn man geen oog dicht!!!

Succes nog ff en dan is het weer voorbij voor de meeste dan hé!!!!

Liefs Sandy 33wk

Terug
Bovenaan