Zwanger en sport massage

<p>Beste dames,</p><p>Ik ben 14 weken zwanger</p><p>Ik heb vandaag een sport massage gehad,  ( rug nek schouders) en heb gewoon op mijn buik gelegen heb een klein buikje nu,</p><p>Maar nu hoorde ik dat dit helemaal niet goed is tijdens de zwangerschap, ( in verband afval stoffen enzo?) </p><p>Heeft iemand hier ervaring mee :)?</p><p>Dank jullie wel x </p><p> </p><p> </p>

Heb je jouw masseur niet aangegeven dat je zwanger bent dan?
https://www.minime.nl/artikelen/194/massage-tijdens-zwangerschap

Ja dat heb ik aangegeven dat ik 14 weken zwanger ben
Hij zei dat ik gewoon op mijn buik kon liggen (het voelde wel gewoon goed)
Maar ik hoorde van een vriendin dat dit niet goed was en nu begin ik me toch weer zorgen te maken

Ik heb weet alleen dat je niet meer op je buik mag liggen als het oncomfortabel is. Ik ben 32 weken zwanger en word wekelijks gemasseerd door fysio terwijl ik op mijn buik lig.  Merk nu dat het lastiger word ivm druk op mijn longen ?

Sportmassage mag idd niet tijdens je zwangerschap. Je mag wel gemasseerd worden, maar niet te diep. Daarvoor zijn speciale zwangerschapsmassages. Als er te diep gemasseerd wordt, worden er idd afvalstoffen door je lichaam getransporteerd en afgevoerd. Heb je je verloskundige niet gebeld?
Succes! 
Liefs, Maaike

Bedankt allemaal voor de reactie"s 
Nee heb mijn verloskundige niet gebeld die kan ik helaas op vrijdag ( morgen) niet bereiken maar moet er maandag naartoe dus ga dit even na vragen
Ik ga voor de zekerheid mijn volgende afspraak afzeggen en opzoek naar een speciale zwangerschaps massage 

Terug
Bovenaan