Zwanger en sporten

hoi,

wat ik weet is dat je met a-symmetrische aparaten moet uitkijken vooral als je al wat last van je bekken hebt. Fietsen en loopband zij geen probleem. Buikspieroefeningen zijn echter weer niet goed. Maar misschien kunnen ze je in de sportschool hier ook wel bij helpen. En de regel geld altijd als je zwanger bent dat als het pijn doet je meteen moet stoppen.
Succes ermee, groeten Ilona

Hoii,

Ik heb ook een keer ergens gelezen dat je niet buiten adem mag komen omdat je dan zelf je zuurstof zo hard nodig hebt dat je de zuurstof van je kindje ook gaat gebruiken waardoor de kans is dat je kindje zuurstof tekort heeft....wat dus problemen kan geven bij je kindje!

Maar ik zou dat voor de zekerheid even opzoeken of aan je vk vragen!

Groetjess

Hoi,
Als je gewend bent om te sporten mag je gewoon doorgaan tot het niet meer prettig voelt. Uiteraard zijn gevaarlijke sporten nu even niet zo handig.
Bij fitness voel je snel genoeg wat niet meer prettig aanvoelt.. vooral oefeningen waarbij je je bekken belast kunnen vervelend aanvoelen, stop daar dan mee. Ook intensief je buikspieren trainen is nu ff niet zo'n goed idee. Maar het is juist goed om te bewegen en je lijf in conditie te houden.
Succes.
Groetjes, Noor

Terug
Bovenaan