Zwanger en staan verven....oeps

Hoi meiden,

Ik heb vanmiddag de eettafel staan verven en nu lees ik dus dat dat heel erg slecht is. Het is namelijk geen verf op waterbasis! Heb hier niet echt overnaa gedacht. Wel heb ik het raam open staan en de deur maar toch ruik je erg sterkt die verf lucht. Wat nu? Gaat er wat ergs gebeuren met de baby of erger krijg je misschien een miskraam of valt het allemaal mee?

Beetje ongerust.
Groetjes Mamaa29
 
Hallo mamaa29,

Je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor! Het is idd niet verstandig maar hert zal echt geen miskraam veroorzaken of schade toe brengen aan je baby.
Het was maar 1 tafel en je hebt goed geventileerd..... Als je straks de babykamer gaat doen (of misschien heb je dat al in orde) dan uiteraard wel verf op waterbasis kopen/gebruiken. Is overigens wel rotter in gebruik maar wel beter voor je gezondheid, ook dan goed ventileren hoor, maar dat spreekt voor zich.

Mocht je je toch nog ongerust maken dan zou ik morgen even de dokter of assistent bellen om het alsnog te vragen.

Liefs Lynn. (nov/dec mama)
 
Dat zijn zeer waarschijnlijk je banden, die krijgen nu een flinke oplazer......alles wordt natuurlijk opgerekt. Die steken heb ik ook nog wel eens en ik ben nu 22+2
Hoort er allemaal een bij maar prettig is anders en je kan je er soms knap onzeker over voelen maar no worries meid!

Liefs!
 
haha ja ik weet het. Het ergste is nog, dat als ik wat voel krampjes steekjes ect dat ik me zorgen maak. Maar voel ik niks denk ik oww ik heb et niet meer zou het wel goed zitten. haha met andere woorden het is ook nooit goed. Ben allang blij dat mn borsten zeer doen al een maand lang. Vanaf mn eisprong tot aan nu. Ben morgen 7 weken. Verder echt geen gekke dingen niet misselijk ect apart hoor. Jij alweer 22 weken joh gaat hard he. Ik vermoed dat het 2 meiden zijn. We zullen zien het gaat hard.

Groetjes mamaa29
 
hier ook vrolijk staan schilderen bij de eerste, we gingen in een nieuwbouwhuis, alles moest geschilderd worden :)! las toen ook later dat het niet goed was, maar hij heeft er niks van gekregen hoor ;)!
 
Terug
Bovenaan