Zwanger en sterilisatie man

Mijn man is nu 5 jaar geleden gesteriliseerd nadat onze jongste dochter is geboren.
Wij hebben al een zoontje die zou 18 zijn is overleden dan een dochter van 16 en een van 14 en een van 5 was ook al ons cadeautje.
Nu heb ik sinds 2 weken dat ik bij alles moet kokhalzen ook bij eten ruiken en het op eten ik herken dit bij mijn vorige zwangerschap.
Ook ben ik nu 2 dagen overtijd maar durf geen test te doen en zijn ook op vakantie dus wordt het ook lastiger.
Ook slik ik depakine voor migraine aanvallen te voorkomen en daar mag je absoluut niet zwanger bijbraken ivm misvromde kinderen enz
Hoe groot is de kans denken jullie dat ik zwanger ben ?ben zo bang want wil dit echt niet maar lees ook dat door de depakine ook je menstruatie uit kan blijven ik gebruikte 1000 mg en ben sinds gisteren 500 mg gaan slikken omdat ik dacht mischien ben ik wel allemaal misselijk door teveel depakine.

Enige manier om toch zekerheid te krijgen is d.m.v. een test. Wij kunnen hier wel gaan gokken wat de kans zou kunnen zijn, maar ook met een piepkleine kans geeft alleen een test zekerheid. Als het zoveel gevolgen heeft voor je medicatie en gemoedsrust zou ik echt z.s.m. opzoek gaan naar een test en daarmee ook duidelijkheid. Sterkte!

Sterilisatie kan gewoon door de natuur ongedaan gemaakt worden helaas. Is geen garantie. Mijn tante is na de sterilisatie van mijn oom zwanger geraakt van een tweeling. Mijn oom is 1 van een tweeling dus duidelijk wel van hem...

Maar ik ben ook weleens een hele zomer af en aan misselijk geweest zonder zwanger te zijn. Ook zonder enige aanleiding te denken dat ik zwanger was...

Zo ver ik weet ontstaat een tweeling, over het algemeen door de vrouw. Dan zijn er namelijk twee eitjes nodig. Uitzondering bij eeneiig natuurlijk.
Ontopic; eens met Essil, enkel een test geeft uitsluitsel. Wat ik ook zeker zou doen gezien je medicatie en de ongewenstheid van deze zwangerschap. 

[quote quote=10588448]Zo ver ik weet ontstaat een tweeling, over het algemeen door de vrouw. Dan zijn er namelijk twee eitjes nodig. Uitzondering bij eeneiig natuurlijk. [/quote]
Het gaat om een eeneiige tweeling inderdaad.

[quote quote=10588432]Sterilisatie kan gewoon door de natuur ongedaan gemaakt worden helaas. Is geen garantie. Mijn tante is na de sterilisatie van mijn oom zwanger geraakt van een tweeling. Mijn oom is 1 van een tweeling dus duidelijk wel van hem…[/quote]
Dit is natuurlijk 0 garantie dat het dus van hem is ? kan puur toeval zijn. Aangezien eeneiige tweelingen niet familiair bepaald zijn (twee eiig wel en dat heeft idd meer met de vrouw te maken en slaat vaak een generatie over).
On topic: succes met testen, hopelijk valt de uitslag mee voor je

Terug
Bovenaan