zwanger en studie?

A

Anoniem

Guest

Zijn hier  meiden die op zichzelf wonen en een kindje kregen terwijl ze studeren? Ik wil heel graag een kindje. Ik ben in 2003 zwanger geweest maar kreeg helaas een miskraam. Op dit moment wil ik echt weer een kindje, maar ga in september beginnen met een opleiding van 2jaar. Mn vriend verdient wel, maar veel geld houden we niet over..
Heeft hier iemand ervaring mee?
Alvast bedankt!

Hey meis,

Ik heb hier (nog)  geen ervaring mee. Wij zijn nu een half jaartje bezig om zwanger te raken. Ik studeer zelf ook nog en hoop mijn studie in november helemaal afgerond te hebben.Er is een kleine kans dat ik het niet haal maar dan zou ik uiterlijk helemaal klaar zijn in mei volgend jaar. Mijn vriend is 32 en studeerd dus niet meer en heeft een redelijke baan. Per maand houden wij ook niet veel echt geld over. Maar wel genoeg om in ons huisje een leuk baby-kamertje te maken en alles verder te kopen voor ons kindje wat mijn hartje begeerd. Ik probeer er niet te veel overna te denken. Ik vind dat liefde het belangrijkste is wat je je kleintje kan geven. En verder moet je gewoon goed opletten, het kan soms allemaal wel wat minder! Weten jullie al zeker dat juliie er helemaal voor gaan? En hoe oud ben jij (als ik dat vragen mag)?
Succes veel liefs xxx isa.

Hoi Norah,

Ik studeer (zit in het eerstejaar van een vierjarige opleiding) en probeer zwanger te worden. Helaas heb ik drie miskramen gehad. Maar mijn vriend en ik proberen het voor de vierde keer. Financieel zullen we het niet ruim hebben, maar we kunnen dan (als alles goed gaat) wel rond komen. Ik zie studie als een investering voor de toekomst; nu wat krapper, later wat ruimer.

Amber

Hoi Norah,