Zwanger en symptomen?

<p>Sorry als ik dingen verkeerd spel trouwens haha ben een vrouw van 23 en ben 5 weken zwanger. Heb nu gelukkig geen symptomen zoals overgeven en elke dag nacht kots misselijk zijn. Wel word ik misselijk als ik iets vetigs eet of te veel snoep maar dat is normaal. Heb namelijk emetfobie overgeef angst en krijg al paniek als ik misselijk ben nu ik gwhoord heb dat elke misselijlheid niet gepaard gaat met overgeven en dat slefht heel weinig vrouwen juist overgeven en de meeste alleen misselijkheid hebben ben ik wel wat gerustiger heb alvast me aanpak gedaan en gember capsules plus droge crackers gekocht micht het toch beginnen. Maar heb nu alleen als symptomen krampen als mensturstie kramp, moe heid en af en toe heel duizelig en koude voeten haha kan het dan zijn dat ik veel kans heb dat het zo blijft en toch niet veel van misselijlheid en overgeven last ga hebben?</p>
 
Lieve meis, zoals ook aangegeven in je andere topic kan niemand daar een zinnig woord over zeggen. Dat zal de tijd echt moeten leren! Misschien is het goed als je deze angsten vast met je verloskundige  bespreekt? Dan kan zij jou waardevolle tips geven en hopelijk gerust stellen.
Kop op!
Liefs!
 
[quote quote=10273523]
Lieve meis, zoals ook aangegeven in je andere topic kan niemand daar een zinnig woord over zeggen. Dat zal de tijd echt moeten leren! Misschien is het goed als je deze angsten vast met je verloskundige bespreekt? Dan kan zij jou waardevolle tips geven en hopelijk gerust stellen.
Kop op!
Liefs!
[/quote]
Wat lief dat je weer reageerd zo fijn dst ik met iemand het kan bespreken heb ik al gedaan ze zei dat msselijkheid wel erbij hoort maar braken niet en dat je dan altijd medicijnen voor mag krijgen dus vind t spannend. Heb iedereen laten bidden voorme haha maar wat wel grappig was ben beetje verkouden en werd heel misselijk met lege maag toen dacht ik agh als het eruit moet moet t maar was ik totaal niet bang en was het zo weer verdwenen denk dat ik heel veel kans heb om een van die 25 profeny te kunnen zijn en zl niet mochy ij misselijk zijn dat het prima te doen is zonder overgeven! Tovh?
 
Ik ben  ook onzettend misselijk geweest, hoefde niet iedere keer te braken . Het overviel me  de hele dag en nacht... Wat mij goed hielp was van die droge Marie biscuitjes die legde ik in Mn nacht kastje als ik dan wakker werd snachts at ik die 2 en dan probeerde ik weer te slapen. Sochtends voordat ik op stond zorgde ik
voor een cracker en wat water... als het dan ging dan stond ik op om een schaaltje met wat fruit klaar te maken en thee, dat dronk en at ik in bed op... daarna dan een kopje bouillon tussen de middag een boterham
 en smiddags probeerde ik kets van groente en savonds weer iets van een boterham
/ cracker . Alles waar niet te veel geur aan zat ging. Maar dit ging ook ene moment beter dan andere moment. Ik heb emesafene gekregen van de huisarts , haalde de scherpe kantjes eraf. Ik omschrijf het als een soort van autoziek... hoop dat je je snel beter voelt!!!
 
Voor wat t waard is: ik vind kotsen ook het meest vreselijke dat er is, maar ik ben tijdens mijn zwangerschap geen seconde misselijk geweest. Maak je geen zorgen, je hebt er toch geen invloed op. 
 
Heb ook een hekel aan spugen, maar ik denk altijd als het zo komt als met buikgriep dan houd je het toch niet tegen.. ben nu 6+2 en nog niet misselijk niks dus we wachten het mooi af en wellicht komt het wel helemaal niet ☺️ Ik probeer me iig niet te druk te maken over de kwaaltjes die ik allemaal niet heb, probeer te genieten van je zwangerschap meis 
 
Terug
Bovenaan