zwanger en tennis?

Ik ben 7 weken zwanger en vraag me af of er vrouwen zijn die tijdens hun zwangerschap hebben getennist? Heeft iemand ervaren of van een vk gehoord of het geen kwaad om te tennissen (niet zo'n niveau, hooguit 2 x 1 uur per week)

Groetjes
 
Ik tennis gewoon lekker door. Ik ben 13 weken zwanger en vind het fijn om te blijven doen. Wel merk ik dat ik eerder moe ben en het op een wat lager pitje moet zetten. Tennis mag je doen tot een paar weken voor de bevalling.

Veel plezier.
Liefs, Ank
 
Lijkt me ook geen kwaad te kunnen, maar ik kan me voorstellen dat je lijf er op een gegeven moment niet meer zo'n zin in heeft. Banden etc. Ik merk nu al constant een aardige spanning op mijn lijf in het bandegebied zeg maar en moet er niet aan denken nu een stevige backhand te geven. Denk dat de hele boel er dan afscheurt ofzo.
 
Ik heb tot afgelopen maandag getennist (ben bijna 23 wkn zwanger), maar ik vond het niet echt lekker gaan. Al die keren ervoor gingen goed, maar nu voelde ik me er niet lekker bij.
Dus, je lichaam geeft het zelf op tijd aan! Tennis-ze, want het is heerlijk, zeker met de komende mooie dagen in de buitenlucht!
 
Ik ben inmiddels ruim 32 weken en tennis ook nog steeds. Ik voel geen last in mijn lichaam. De snelle sprintjes red ik niet en wil ik ook niet redden, verder gaat het prima. Gewoon lekker doorgaan tot je lichaam aangeeft dat het niet meer prettig voelt zou ik zeggen :)
 
Mijn VK zei als je er stress van hebt dat je bang bent voor ballen tegen je buik ofzo dan niet doen. Voel je je er goed bij gewoon blijven doen.
 
Terug
Bovenaan