Zwanger en toch ongesteld?

Lieve meiden,

Ik ben vorige week maandag na een cuclus van 28 dagen ongesteld geworden.
De menstruatie hield kerig 5 dagen aan.

Nu he ik ondanks dat toch alle verschijnselen van zwanger zijn. Veel moe, misselijk (alsof ik in een atractie heb gezeten) en enorm emotioneel.

Ik heb een rotweek achter de rug en ben nu lekker vrij dus waarschijnlijk is dit alles gewoon een ontlading van stress.

Toch vraagt mijn vriend zich af of we niet toch een test moeten doen.
Volgens mij heeft dat niet zoveel zin, maar ik dacht: ik ga toch maar eens naar de ervaringen van andere meiden vragen.

Wat denken jullie.

Liefs,

M
 
Hoi M,
Nou ik zou gewoon een test doen.Dan weet je het in ieder geval zeker. Maar de kans lijkt me klein als je een regelmatige cyclus hebt. Maar ja wie weet. Ik zou het gewoon doen, dan kan je vannacht lekker slapen..
groetjes san
 
Ik denk dat je hormonen je lichaam goed op hol brengen.
Ik herken jouw kwaaltjes wel en ben ook niet zwanger. Elke keer heb ik ook weer een twijfel maar hormonen kunnen zo veel met je lichaam doen.

Succes.

Liefs, Ank
 
beste, ik zou ook een test doen, je weet nooit. In je binnenste weet je dat er iets niet klopt en geeft de test uitsluitsel of juist niet...
Ik hoop voor jou van wel.
Bij mijn eerste zwangerschap ( heb miskraam gehad na 8 weken en na 7 weken), bleven de bloedingen ook gewoon komen , misschien iets minder dan daarvoor maar ik dacht toen ook ongesteld te zijn
veel succes
 
Hoi, ik ken je gevoel. Ik zit er nu ook middenin. Ik heb al een kind en weet hoe het vorige keer voelde om zwanger te raken van af het eerste moment (al klinkt dat wat gek). Nu heb ik weer alle symptomen (moe, eetlust, bandenpijn, jankerig) enz. maar ben toch aan het bloeden geslagen gisteren op dag 23 (ook ´n beetje vroeg).... het was heel helderrood, terwijl de eerste ongesteldheid altijd oud en donker is (lekker verhaal wordt dit), dus zit te denken dat het misschien een klein vroeg miskraampje kan zijn. Toch hou ik "die verstrakking" in mijn onderbuik, vreemd. Misschien heb jij ook zoiets? Doe de test maar wel, als je er zo over in zit. Ik denk dat ik hem niet nodig heb dit keer. Suc6
M
 
Ik denk nog steeds niet dat het zo is.
Voel me vandaag ook alweer veel beter.

Maar misschien toch maar een test doen dan weet ik het tenminste zeker.

bedankt voor jullie reacties.
 
Doe maar gewoon, die tien euro (toch?) kunnen je gemoed tot bedaren brengen, is het wel waard. Ik heb het niet meer gedaan, ik ben echt heel ongesteld, heb zelfs ook het gevoel dat de strakke banden in mijn onderbuik gaan minder worden, kan toch een klein miskraampje zijn geweest denk ik. Moet zeggen dat ik me ook veel beter voel vandaag, niet meer zo onbestemd.......... We gaan gewoon op voor de volgende ronde, toch?! Ben je eigenlijk al lang bezig??????
andere M.
 
Hi Andere M,

Ik ben sind s19 februari bezig.
Ik heb geen test meer gedaan, want ik voel me erg goed.

Blijkbaar doet mijn weekje vrij me ook erg goed.

Als het goed is heb ik maandag met ovulatiedag maar vond vandaag al veel slijm bij m'n afscheiding.
Als je eitje eenmaal is losgeraakt, kan ie dan nog bevrucht raken? Weet iemand dat?

Liefs M
 
Terug
Bovenaan