zwanger en toch ongesteld????????

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden ,
Vraagje ......: Stel nou dat ik ongesteld wordt over twee weken ongeveer, zou ik dan toch ongesteld kunnen zijn, want mijn huisarts die zei dus dat dat helemaal niet kan, maar mijn moeder was dat wel toen ze zwanger was van mij. En ik hoor het wel vaker.....En wanneer mag je dan testen?
Zou het erfelijk kunnen zijn?

Grz Ber

(die vreetbuien heeft, en rugklachten en steekjes en weeig is en moe is enz enz enz...)

ik heb ook wel eens gehoord dat je ongesteld kunt worden, en toch zwanger kunt zijn. Je hoort ook vaak verhalen over vrouwen die al 4 maanden zwanger zijn, dat nooit gemerkt hebben omdat ze ongesteld werden.
groetjes   Eva

Ja pcies ..... dat bedoel ik , dus er is nog hoop... hihihihi ,maar goed we zien het wel ....
Grz Ber

Hey hallo,
Je kunt zeker wel ongesteld zijn, is innestelingsbloeding misschien!!!
Dus maar snel testen wie weet spannend???
Ga duimen hoor!!

Liefs Sandy

Hee Ber,
Ik ken ook iemand die nog 3 keer ongi geweest is terwijl ze zwanger was. Ze merkte het idd pas toen ze 14 weken zwanger was en ze een buikje begon te krijgen. Er is dus nog hoop voor je! We duimen!!

En Sandy, een innestelingsbloeding is niet te verwarren met een ongi. Innestelingsbloedingen duren over het algemeen maar 1 of 2 dagen (heel soms iets langer) maar zijn veel minder hevig dan een ongi.

Dames, veel succes met zwanger worden!

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan